10.2.2015

דואר ישראל, קניות באינטרנט ומרמור אחד גדול



לדואר ישראל היה זמן רב להתכונן ל׳מגפת׳ הקניות באינטרנט, שהתעכבה שנים רבות עד שהתפשטה בארץ. אך כמובן שאידיאל לחוד ומציאות לחוד, שכן מאז שצצו מגוון קבוצות בפייסבוק כדוגמת ׳מאמאביי׳, ׳המציאות שלי באיביי׳, ומידי כמה ימים מפורסמת כתבה על הנושא בחדשות הטלוויזיה, הדואר קורס ותכלס די בצדק.

סיפרתי לא פעם כי את הרומן שלי עם קניות באינטרנט התחיל כאשר הייתי תלמידה בתיכון, מה שאומר שעבר יותר מעשור מאז. מיותר לציין שהכי הרבה שחיכיתי אי פעם בדואר היה משהו כמו רבע שעה, וגם זה הרגיש כמו נצח. מאז, כל פעם שאני מגיעה לסניף ובתור ׳רק׳ 30 איש לפני, אני מרגישה כי זכיתי בלוטו. תקין? לא כל כך.

רק היום נתקלתי בכתבה לפיה תושבי ירושלים לא מקבלים דברי דואר כבר מעל לשבועיים, ולפני כן נודע כי מחירי שליחת חבילות בארץ ובחו״ל מתייקרים גם הם, בצורה די משמעותית. ככל הנראה המשמעות הנסתרת היא כי מדובר ברמיזה די ברורה שהדואר לא עומס בעומס, כך שעל מנת שלא נזמין את השמלה הבאה במחשבה ש׳לא נורא, מקסימום נחזיר אותה ונזדכה על הכסף׳, כבר פחות אטרקטיבית בהתחשב בכך שלשלוח אותה בחזרה לאתר כדוגמת אסוס יעלה לנו אולי יותר מהמוצר עצמו.

בהתחשב בפופולאריות הרבה של הקניות באמצעות האינטרנט הייתי מצפה כי כבר יצוצו אינסוף חברות שיציעו אלטרנטיבות למשלוח משתלם יותר, והאמת שקיימת אחת כזו כדוגמת Boxit אליה נחשפתי בשנה שעברה, אך עדיין לא יצא לי להתנסות בה. מדובר בשירות בו החבילות אותם תרכשו, אם אני לא טועה רק בארץ, ימתינו לכם בתוך לוקר במיקום שתבחרו למשך 24 שעות בלבד. הרעיון נפלא, אבל יהיה נחמד אם משך הזמן בו ניתן יהיה לאסוף את החבילה יהיה לפחות יומיים, שכן מה לעשות שמרבית האנשים עובדים ומתקשים למצוא את הזמן לסידורים שכאלו. 

בתור אחת שמתפעלת חנות ווירטואלית מובן כי הנושא מפריע לי מאוד, בעיקר עליית המחירים של משלוח החבילות, אך למרות זאת החלטתי לצאת ב- Priceless-Chic ׳בהפוכה׳, ולהציע משלוחים חינם לכל הארץ וללא מינימום הזמנה, כדי שגם במידה והמוצר לא יתאים או ימצא חן בעיניך, תמיד תוכלי להחזיר אותו ולא להתבאס על כך שנאלצת לשלם עלות משלוח כפולה. כמו כן, אולי עכשיו הטרנד של לקנות כחול לבן (גם אם זה בעיקר כחול-לבן-ייבוא-אישי), יהפוך פופולארי יותר כי לאנשים ימאס להמתין חודשים ארוכים לחבילה, שקיים סיכוי גדול מאוד שכלל לא תקדש את ההמתנה. 

מקור: Priceless-Chic
Chic & Love
הילה




תגובה 1:

  1. אני מאמינה שברגע שיהיה לי כרטיס אשראי אני בטוח ארכוש ממך כמה פריטים (הצעיפים מעלפים)
    פשוט כרגע אני והבנק לא חברים טובים:-P

    בכל אופן רציתי לנצל את התגובה הזאת בשביל להגיד לך שאני מתגעגעת לפוסטים של הלבוש שלך, מנובמבר כבר לא היה (רפרפתי אחורה) את בטח פחות יוצאת מהבית כי את עובדת מהבית ועדיין בטוח יש לך יציאות (תרתי משמע) מדי פעם

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)