31.10.2014

המלצות החודש

חודש אוקטובר מאחורינו, נובמבר כבר כאן! הפעם בחרתי לשתף אתכם בכל הדברים שעשו לי את החודש והפכו אותו למהנה ביותר. *חשוב לי לציין כי הפוסט נכתב לגמרי מיוזמתי ולא מדובר בפרסום ממומן כזה או אחר.

1. Selfie - קומדיה
השבוע נחשפתי לקומדיה חדשה וקלילה, מעט סאטירית ולועגת לתרבות האינסטגרם/פייסבוק ונגזורתיה בה אנו חיים כיום. במוקד הסדרה נמצאת Eliza Dooley, כוכבת רשת שבעקבות סרטון שהפך וויראלי נפגעה תדמיתה ולכן היא בוחרת להיעזר בעמית לעבודה, מומחה לשיווק, אשר יעזור לה לשקם את התדמית שנהרסה לה. אם בא לכם ליהנות מעשרים וקצת דקות של כיף, הסדרה מומלצת בחום!




 2. Bela.co.il 
אין זה סוד שמוצרי צריכה רבים בארץ עולים לא מעט כסף ולכן אני תמיד שמחה לגלות אתרים ישראליים אשר מאפשרים לנו ליהנות מסחורה איכותית במחירים נוחים במיוחד. אתר Bela מציע מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח וטואלטיקה במחירים סופר נוחים והחלק הכי כיף הוא שניתן ליהנות ממשלוח חינם עד הבית (!) בקנייה מעל 250 שקלים. רק היום ביצעתי הזמנה דרך האתר ושאלתי אם יש אפשרות לזרז אותה על מנת שאקבל אותה עוד היום ותוך דקות ספורות קיבלתי מענה במייל ומיד לאחר מכן שיחת טלפון והובטח לי כי יעשו כל המאמצים על מנת שאקבל את החבילה בהקדם. בקיצור - אחלה שירות, מוצרים מצויינים ואיכותיים והמחירים באמת הוגנים. 
המוצרים המומלצים שלי
3. מסעדת GOOMBA
את מסעדת ״גומבה״ האיטלקית פקדתי כבר בתחילת דרכה ומיד התאהבתי. מאז ומתמיד מסעדות איטלקיות היו החולשה שלי בהתחשב בכך שאני צמחונית כבר מעל לעשור ומנעד המאכלים שאני אוכלת כמעט ומסתכם בפיצה ופסטה. מה שנחמד במסעדה הוא שאין הגשה לשולחן (וכיוצא מכך לא צריך להשאיר טיפ) ואת ההזמנה מבצעים בקופות מיועדות לכך ומקבלים זמזם אשר ברגע שהמנה תהיה מוכנה הוא יצפצף ויקרא לכם לבוא לקחת את המנה. המחירים בגומבה סבירים ביותר ולא זכורה לי פעם אחת בה אכלתי מנה שלא נהניתי ממנה ו/או סיימתי אותה עד סופה וזאת אומרת מי שסעדה בגומבה כבר עשרות פעמים. כל חומרי הגלם והמרכיבים של המנות טריים ואיכותיים למדי ואת הפסטות מכינים במקום. אגב, מה שאהבתי במקום עוד לפני שהתחיל טרנד בתי הקפה כדוגמת ״קופיקס״ הוא את מחירי השתייה החמה שמתחילים מ-3 שקלים בלבד. בקיצור - לכו לבקר, מבטיחה לכם חוויה מהנה וטעימה ביותר.

מסעדת גומבה, רחוב לשם 11, קרית מטלון, פתח תקווה (צמוד ליכין סנטר). בקרוב יפתח סניף נוסף של הרשת בראשון לציון.

4. קולנוע - מיתה טובה, גט
במסגרת ״יום הקולנוע״ בשבוע שעבר (כרטיס קולנוע בעשרה שקלים) הלכתי למיני מרתון של סרטים ישראליים שרציתי לראות - תחילה ״גט״ ולאחר הפסקה של שעה קינחנו ב״מיתה טובה״. הסרט ״גט״ מתרחש כולו בכותלי בית הדין הרבני ומגולל את סיפורה של ויויאן אמסלם (רונית אלקבץ) אישה אשר בסה״כ רצתה להתגרש אך בעלה מסרב לתת לה גט. לי באופן אישי הסרט רק הגביר את החשק להתחתן בנישואים אזרחיים :)
הסרט השני בו צפיתי היה ״מיתה טובה״, דרמה עם נגיעות קומיות רבות אשר הופכות את הצפייה למהנה ומרגשת ביותר. הסרט עוסק בחבורה של פנסיונרים המתגוררים בדיור מוגן אשר המציאו מכשיר להמתת חסד עצמית ומהר מאוד השמועה לגבי סגולות המכשיר הגיעה לאוזני ״השכנים״. סרט חמוד, מעורר מחשבה ושווה צפייה.


שיהיה לכם סוף שבוע חורפי, גשום נעים ומלא בחוויות!
אגב, כמובן שגם שופינג בחנות של Priceless-chic נכנס להמלצות החודש שלי. בואו! :)

Chic & Love
הילה










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)