13.8.2014

התחביב החדש שלי


מאז שהקמתי את החנות שלי ובשל הצורך בעבודות גרפיקה כאלו או אחרות, התחלתי להתאהב בתחום ולעסוק בו מבלי כל ניסיון מקדים. אין ספק שאני הרבה יותר יצירתית באמצעות המחשב (מוזר, אך אמיתי) ואני מאוד אוהבת ללמוד לבד ובדרך של ניסוי וטעייה ואיכשהו למדתי ליצור עבודות גרפיקה שאני אפילו די גאה בהן. מאוד מעניין לראות את התהליך, את ההתפתחות שלי בתור מעצבת. עכשיו כשאני מסתכלת על עיצובים שעשיתי לפני מספר חודשים אני קצת מתביישת, אך נחמד לראות את ההתפתחות וההתקמצעות שעברתי. אם בעבר האהבות הגדולות שלי היו אופנה וכתיבה, היום הצטרפה אליהן חברה חדשה - עיצוב גרפי. 

מאז ומתמיד אהבתי בגדים צבעוניים, מקושקשים, הדפסים וטקסטים ולכן השילוב של כל אלו ניתן למימוש באמצעות העיצובים שלי. מכיוון ועיצוב אופנה ככל הנראה לא אלמד למרות שמדובר בחלום לא קטן, נראה כי באמצעות הגרפיקה אני מצליחה לממש איכשהו את היכולות שלי, גם אם מדובר בדרכים טכניות ומפוקסלות. 

אתם מוזמנים לעקוב אחרי ב- Pinterest, שם יצרתי לוח שלם המכיל ״יצירות״ שלי אשר ניתן להשתמש בהן ממש בחינם. כך שאם לא מספיק למדתי והתפתחתי בשנה האחרונה בזכות החנות של Priceless-chic, גם גיליתי תחביב חדש ומרגש. מספר דוגמאות לעבודות שיצרתי, בעיקר רקעים והדפסים מופשטים. באנרים, יותר ״מסחריים״ שיצרתי ניתן לראות בעמוד הפייסבוק ממש כאן.








מוזמנים כאמור לבקר ב- Pinterest שלי ולהתרשם ממבחר רב יותר.

אגב, במידה ואתם מעוניינים להיעזר בכישורים שלי ביצירת באנרים לבלוגים אישיים/אתרים/עמודי פייסבוק, מוזמנים ליצור איתי קשר בכתובת מייל - chicpriceless@gmail.com

Chic & Love
הילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)