30.6.2014

Travel Chic


היום, 30.6.14, יצאו לחופש הגדול כ-1.5 ילדים ובשל העובדה כי אני גרה בקרבת בית ספר יסודי, שמעתי את הספירה לאחור של המורים והתלמידים עד לצלצול המיוחל שמכריז על צאתם לחופש הגדול וההיסטריה וההתרגשות הייתה גדולה. מי מאיתנו לא אוהב חופש ובטח כשמדובר בחופש כאשר אתה תלמיד ואחרי הבחינות ומספר עבודות (במידה ואתה לומד בתיכון) אתה יוצא לחופש שאפשר לומר שהוא אינסופי. 

אחד הבילויים הנפוצים במהלך החופש הוא נסיעות וטיולים ברחבי הארץ והעולם. תמיד כשאני נוסעת לחופשה בחו"ל אני מתבאסת מהעובדה שכולם חוץ ממני לבושים כל כך יפה. כשאני אומרת כולם אני מתכוונת כמובן לתושבי המקום, שכן שאר התיירים נראים פחות או יותר כמוני; ג'ינס, סניקרס, מעיל דובון/צמר, תיק עם כמה שיותר תאים ומצלמה. איכשהו יוצא שרוב החופשות שלי בחו"ל מתקיימות בחורף (כנראה בגלל שזו העונה האהובה עלי), מה שעוד יותר מקשה על אופן הלבוש שכן כולנו מכירים את "שיטת הבצל" (מיליון ואחת שכבות) ואין דבר יותר לא שיקי מזה. בפוסט זה אשתף אתכם במספר שיטות שלי לשדרוג הלוק התיירותי ויצירת מראה יותר קליל ו"מקומי".

מעיל


בסופו של דבר מה שקורה בחופשות חורפיות הוא שכל יום אתה נראה אותו הדבר והפריט היחידי אשר נראה לעין הוא המעיל. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור מעיל פרקטי, מחמם, לא תופס יותר מידי מקום, אבל עם זאת שיהיו לו נגיעות קלות של שיק.


או שאפשר פשוט לקנות מעילים תואמים, הכי שיק! (?)

אקססוריז
שיטה קלילה בעיניי לשדרג לוק סטנדרטי / משמים של ג'ינס, מעיל, סוודר, ונעלי הליכה הוא על ידי שימוש בצעיפים בשלל צבעים, הדפסים וגוונים ובאופן כללי להשתמש באקססוריז. צעיף כבר ממזמן הוא לא רק אביזר מחמם אלא מדובר באייטם אופנתי אשר מקנה לאאוטפיט לוק מושקע יותר עם אפס מאמץ. 



תיק
אלו מכם שמגיעים מבית עם שורשים פולניים בוודאי קיבלו הטפות על הגנבים והכייסים שמסתובבים ברחבי העולם וכמה יש להיזהר מהם. ובכן, לצערי נבחרה שיטה מאוד לא שיקית להילחם בתופעה זו והיא באמצעות הפיכת תיק הגב לתיק חזית ונשיאתו ממש כמו מנשא לתינוק. מעבר לכך שמדובר בשיטה מאוד לא נוחה בעיניי אשר גורמת לך להרגיש בהריון ולהיזהר בכל צעד שלך, זה די מחריד מבחינה אופנתית ואין לוק יותר תיירותי מזה. הפתרון שלי לבעיה זו הוא שימוש בתיק צד ("Messenger bag"). מדובר באופציה נוחה ובטיחותית אשר לא "תצעק" בצורה ברורה כי אתה תייר. 


נעליים
בחו״לֹ ״לא מרגישים את הרגליים״, או יותר נכון כל כך מתלהבים ממה שקורה סביבנו, מה שאומר שאפשר ללכת וללכת ימים שלמים ולכן חשוב מאוד לשמור על הרגליים ולהצטייד בנעליים טובות. בשל טראומות שהצטברו לי לאורך השנים בטיולים בחו״ל החלטתי בטיול האחרון שלי שאני נמנעת משיקולים אופנתיים ולוקחת איתי נעליים נוחות. אין ספק שמדובר היה בהחלטה נבונה שכן בזכות הסניקרס שלקחתי נהניתי מכל רגע ולא חזרתי בסוף היום למלון עם כאבי גב ורגליים.



תכשיטים
לאורך השנים כמות התכשיטים שאני לוקחת איתי לחו"ל פוחתת ופוחתת. כאמור בחופשה חורפית גם ככה לא יעזור אם אשים שרשרת שכן הצעיף יכסה אותה, המעיל יכסה את השעון ועגילים? סתם יפריעו לי למדוד בגדים. מסקנה? אם את מתכננת לצאת בערבים מומלץ לקחת שרשרת אחת שמתאימה למספר לוקים ואולי גם טבעת, שכן מדובר בפריט שלא תופס מקום ותמיד יכול להיות עלייך. מעבר לכך? חבל על המאמץ, גם ככה לא משתמשים בכלום בסופו של דבר.

בחרתי לקחת איתי לטיול את התכשיטים הקבועים שלי - שרשרת הזהב שהייתה של אימי ז״ל וטבעת ״דיאנה״ שקיבלית מבן זוגי.

איפור
כאן מדובר בנושא רגיש אצלי שכן מגיל 12 לא תראו אותי יוצאת מהבית מבלי איפור כזה או אחר. מסקרה היא מאסט עבורי וכך גם קונסילר, פודרה, סומק ושפתון. זה נשמע הרבה אבל כל אלו יחד לא תופסים הרבה מקום במזוודה ואני לא מוכנה לוותר עליהם. כשאני נוסעת לחו"ל אני רוצה להרגיש במיטבי שכן בין היתר מצטלמים ורוצים להיראות טוב בתמונות ולהראות לחברים ומשפחה.לכן, אני ממליצה לא להיסחף עם האיפור, להביא רק את הפריטים הבסיסיים שאת משתמשת בהם ביום יום ואפשר לוותר על הקונסילר, הצללית ומעגל הריסים. לגבי לק לציפורניים - אם מורחים לק לפני הטיסה ומתפללים שזה יחזיק עד סוף הטיול מדובר בהימור די אופטימי שכן ברוב המקרים כבר באותו היום הלק מתחיל להתקלף (לפחות אצלי). לכן הפתרון הכי טוב בעיניי הוא לנסוע בלי לק בכלל, שכן אם את בוחרת לנסוע עם לק את צריכה להיסחב עם בקבוק הלק, צמר גפן ואצטון. החלטה שלך כמובן, אבל בעיניי מדובר בבזבוז של זמן, התעסקות ומקום במזוודה.

בטיסה עצמה
לצערי לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לטוס במחלקה ראשונה/ביזנס ולכן יש לבוא מוכנים לטיסה. 


מבחינת ביגוד:
ראשית, על מנת לשבת בנוחות אני ממליצה לבחור בטרנינג/מכנס "באגי" או ג'ינס לא צמוד מידי, על מנת שנוכל להרים רגליים, לשבת ישיבה מזרחית וכו' בנוחות במטוס. כמו כן, מומלץ לטוס עם גרביים או להביא גרביים בתיק שכן הרבה יותר נעים להוריד נעליים ולשבת בכיף במושב. עליונית/סוודר - יש נטייה להקפיא אותנו במטוס ולא בכל חברת תעופה יש שמיכות לכן מומלץ בחום להצטייד במשהו חם. אלו מכן אשר מרכיבות עדשות מגע ביום יום - מניסיון, מומלץ להגיע לטיסה עם משקפי ראייה שכן פעמים רבות הבילוי המעניין ביותר לעשות במהלך הטיסה הוא לישון, פעולה שקצת בעייתית יותר עם עדשות מגע.

כפי שניתן לראות לבשתי מכנס בגזרת ״שרוואל״ קליל, טי שירט לבנה וסריג.
לא רק שלא ישב לידינו אף אחד, גם מוקמנו ליד דלתות המטוס כך שהיה לנו מרווח ביותר :)

ערכת רענון:
תמיד אחרי טיסה אני מרגישה כמו הדבר הכי מג'ויף שיש ולכן בשנים האחרונות התחלתי להצטייד ב"ערכת רענון" קלילה אשר גורמת לי להרגיש הרבה יותר טוב לאחר הטיסה. הערכה כוללת עדשות מגע (במידה והרכבתי משקפיים עד עכשיו ונמאס לי), בושם קטן, מגבונים, שפתון, סומק, קרם ידיים ומסטיקים. מדובר במספר מוצרים פשוטים אשר גורמים לי להרגיש הרבה הרבה יותר טוב ונעים אחרי הטיסה.

כמובן שמומלץ להביא בקבוק מים, במבה (תמיד בא במבה בחו"ל), פנקס קטן ועט, אוזניות לשמוע מוזיקה וכמו שאומרים - הרבה הרבה מצב רוח טוב! :)

מקווה שהטיפים שלי יעזרו לך בנסיעה הבאה ואם יש לך טיפים נוספים, מוזמנת לשתף!

Chic & Love
הילה

*כל התמונות צולמו בטיול האחרון שלי לברלין, אוקטובר 2013

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)