25.6.2014

My top 5 websites

היי!
לא יודעת מה איתכן, אבל אני מבלה שעות ארוכות (מידי) צמודה למחשב. מערכת היחסים האינטנסיבית שלי עם המחשב התחילה בגיל צעיר מאוד, הרבה לפני רשת האינטרנט. לדעתי כבר מגיל 6 אם לא פחות נהגתי לשחק עם אחי משחקים מפוקסלים למדי, כדוגמת טטריט, דייב, קין והתוכנה הלימודית - גורדי. בכל אופן, ההתמכרות שלי למחשב כאמור התחילה בגיל צעיר מאוד ואפשר לומר שהתפתחתי וגדלתי יחד עם הטכנולוגיה יד ביד. בשל ״הניסיון התעסוקתי״ (מלשון- להעסיק את עצמי) שרכשתי לאורך השנים בתחום המחשבים והאינטרנט, בחרתי לשתף אתכן בפוסט זה במספר אתרים/פלטפורמות אהובות עליי, שתמיד מצליחות להעביר את הזמן ולהעשיר את הידע שלי.



באפשרותי לתאר ולפאר את הפלטפורמה המדהימה הזו עד אין סוף. מדובר באתר אשר מאפשר לך ליצור לוח מודעות דיגיטלי, בו את ״נועצת״ (Pin) פריטים שמצאת ברחבי הרשת, תמונות מהמחשב האישי שלך, רעיונות למתכונים חדשים, מסלולי טיול, המלצות לסרטים ובקיצור - הכל. הרעיון מאוד פשוט, בהתחלה ייתכן כי תתבלבלי קצת אך אני מבטיחה לך שמהר מאוד אם רק תתני לפלטפורמה צ׳אנס, את תיהי לגמרי בעניינים. אגב, אם את מתחתנת בקרוב - מדובר בפלטפורמה מספר 1 לקבלת רעיונות והשראה. 

מוזמנות לעקוב אחרי בפינטרסט כדי לקבל קצת המחשה במה מדובר. 



מוזיאון ווירטואלי לאופנה עכשיווית. האתר קיים כבר שנים ובלוגריות אופנה מוצלחות ביותר כיום כדוגמת Chiara ferragni ו - Andy torres חוות לאתר את הצלחתן. לפני כשנתיים, במסגרת התואר בתקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי הגשתי עבורת סמינר על הפלטפורמה המדהימה הזו וערכתי בה ניתוח תוכן מעמיק. אין ספק שהיה מדובר באחת העבודות הכי מגניבות שיצא לי לעשות בתואר! :)
הרעיון מאחורי האתר מאוד פשוט; משתמשים מרחבי העולם מפרסמים תמונה אחת (לעיתים מורכבת ממספר תמונות) של הלבוש שלהם. לאתר מספר תנאים נוקשים על מנת לשמור על אחידות התוכן. תמיד מעניין להתעדכן ולראות טרנדים עכשיווים וכיצד אנשים מרחבי העולם בסופו של דבר מתלבשים בדיוק אותו הדבר - יתרונות (או חסרונות) הגלובליזציה. באפשרותכם לעשות ללוקים השונים ״Hype״ (על משקל Like) לעקוב אחרי משתמשים עם סגנון שמוצא חן בעיניכם, להגיב, ליצור קולקציות ועוד המון דברים כיפיים שישאבו אתכם פנימה.


פלטפורמה בה אני רשומה כבר שלוש (!) שנים מסתבר. באפשרותכן לעצב סטים ממגוון עצום של פריטים באתר, לשתפם, להוסיפם לבלוג האישי שלכן ולעצב אותם כך שיראו כאילו נלקחו ממגזין. האתר משלב בתוכו אינסוף פריטים ממגוון רחב של חנויות ומעצבים ומאפשר לך בעצם ליצור לוקים ואת מלתחת חלומותייך. 

Get the Look: Olivia Palermo

#TRENDALERT #PrintedSkirts #FloralPrints



אתר עמוס בתוכן משעשע יותר ופחות עם מגוון כתבות, תמונות, סירטונים ועוד. האתר עוסק בסוגיות ביזאריות כדוגמת המעריצות הכי הזויות של ג׳סטין ביבר (נערה שגזרה את קצוות השיער בה ג׳סטין נגע כדי שתהיה לה מזכרת) והתמונות הכי מצחיקות של בעלי חיים שלא סובלים לעשות אמבטיה. בקיצור - אני מצאתי את עצמי עכשיו באתר קרוב לחצי שעה רק בעת כתיבת הפוסט הזה, כך שבלתי אפשרי להיכנס לאתר הזה ולא לקרוא עוד כתבה ועוד כתבה ועוד כתבה. ולצחוק, המון. תהנו!

5. Etsy
גן עדן של אנשים מוכשרים. אם עדיין לא יצא לך לבקר באתר, אני ממליצה לך לעשות זאת בחום. ניתן למצוא בו פריטים מיוחדים לבית, בגדי יד שנייה, תכשיטים מיוחדים, כרטיסי ברכה ובקיצור הכל. אם את מחפשת מתנה באמת מקורית זה לגמרי המקום לחפש בו. אגב, ניתן למצוא באתר מגוון רחב של מעצבים בישראל.



אלו הם חמשת האתרים המומלצים שלי שביכולתם להנעים את זמנכן לא מעט!
מה האתרים האהובים עליכן? אשמח לקבל המלצות לאתרים נוספים, בעיקר לכאלו שמעודדים יצירתיות והשראה.

שיק & לאב
הילה


4 תגובות:

  1. פוסט מהמם!!! תודה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, אשמח לקבל הצעות לאתרים מגניבים נוספים :)

      מחק
  2. אחלה פוסט! מסכימה עם הנאמר - בעיקר על פינטרסט, שבאמת אי אפשר להגזים בהאדרתה - אבל כחובבת טישירטים מודפסים שכמותך, אני מתפלאה עלייך שלא הזכרת את הפלטפורמה הכי מדהימה באינטרנט - society6! אתר שהוא בגדר הגשמת חלום, לא פחות. אמנים וגרפיקאים מעלים את יצירותיהם והאתר מדפיס אותם על מוצרים שונים, אם זה טישירט, תיק, וילון מקלחת, כיסוי אייפון או וילון מקלחת. לאמנים זה מאפשר להרוויח מהאמנות שלהם, לנו זה מאפשר לבחור הדפסים מדהימים לבגדים/חפצים שלנו ולמי שיודע קצת לעצב זה מאפשר ליצור לבד את מה שאנחנו רוצים ולהדפיס לעצמנו דרכם. אם איכשהו לא הכרת את זה, יור אין פור אה טריט!
    עוד פלטפורמה מעניינת היא storenvy, שמתנהלת באופן די דומה לפינטרסט, רק בשינוי אחד מהותי: שם אפשר גם לקנות את כל הדברים שאספנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, כרגיל את מצליחה לחדש לי :) לא חושבת שיצא לי להיתקל באתר הזה אבל הוא בהחלט נראה מצויין! מזכיר לי קצת את הרעיון שעומד מאחורי - Threadless. לגבי storenvy, פלטפורמה מהממת עם פריטים עוד יותר מהממים, אבל קצת יקר (בעיקר המשלוח).

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)