13.4.2014

מוזה, איה את?

פוסט זה נכתב באחד מהרגעים האלו בהם קיים דחף עז לכתוב, אבל משום מה המוזה מסרבת לבוא. את אהבתי למילים וכתיבה גיליתי כבר לפני שנים ואני מרגישה שלאחרונה די הזנחתי את הנושא למרות שיש לי המון זמן לקרוא ולכתוב. לאחרונה אני מרגישה את הימים והשבועות עוברים לי מבלי שאספיק ליהנות מכל יום באמת. יתכן כי העובדה שאני עובדת מהבית ולא במסגרת פורמאלית הופכת את הימים ליותר קלילים ומהנים, וכך הזמן עובר לו מהר יותר. בדיוק מהסיבה הזו החלטתי השבוע לצאת לטיול קליל ליד הבית לאיזור שאני מאוד אוהבת - פארק השרון, ליד שפיים וקיוויתי שאולי השקט והשלווה באיזור יחזירו לי במעט את המוזה ויעניקו לי השראה כלשהי. 

מכיוון והקיץ כבר כאן, החלטתי לנצל את היתרון היחידי של הקיץ - שמלות מקסי ולבשתי אחת חדשה שרכשתי לאחרונה ואת הסנדלים האהובים עלי. האמת שהלבוש שלי לא תאם כל כך את הסביבה ומצאתי את עצמי קצת נאבקת אך אסכם את החוויה כמהנה ויפהפיה ואתן כעת לתמונות לדבר בפני עצמן.












Chic & Love
הילה

2 comments:

  1. אאוטפיט יפה ממש! פשוט וקליל :) וגם התמונות מחמיאות. מאיפה הסנדלים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! בעיניי אין על אאוטפיטים פשוטים ונוחים, לרוב הם גם ההכי מוצלחים :)
      הסנדלים של ipanema, מוצלחים ביותר!

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)