26.11.2013

All I need is time


כבר כמה ימים שאני רוצה לכתוב בבלוג אבל המוזה לא הגיעה. החלטתי לנקוט בצעד שתמיד נותן לי השראה, נבירה בארכיון הבלוג שלי. אני רוצה לשתף אתכם בפוסט שנכתב בינואר 2012, כמעט לפני שנתיים.

"מה את רוצה להיות כשתיהי גדולה?" 
תמיד השאלה הזו נראתה לי כל כך רחוקה ולא הטרידה אותי כי ידעתי שיש לי עוד מספיק זמן עד שאהיה גדולה. אבל עכשיו כשאני כבר בסוף סמסטר א' של השנה השלישית לתואר, הגיע הזמן לחשוב על זה. אנשים רבים שואלים אותי ובצדק מה אני מתכננת לעשות אחרי התואר ולצערי אני עדיין עונה שוואלה, אין לי מושג. נכון שאני יחסית צעירה (23) אבל אחת הסיבות שבגללן התחלתי ללמוד מוקדם היא כדי שאספיק כמה שיותר וכמה שיותר מוקדם. אני לומדת תקשורת ומתמחה בתקשורת אינטראקטיבית וכל הזמן אנשים שואלים אותי למה לא הלכתי ללמוד משהו שקשור בתחום האופנה בשל חיבתי הלא קטנה לתחום. ובכן, אחרי הצבא כשהתחלתי לחשוב מה לעזאזל אני רוצה לעשות עם עצמי עלתה האופציה של לימודי עיצוב אופנה ,אבל שיחה עם חברה הורידה אותי מהרעיון (לא פרקטי, מה אני אעשה עם זה, מה הסיכוי להצליח וכו' וכו'). התהיות שלה חילחלו פנימה וכמעט והתחלתי ללמוד מנהל עסקים (מה הקשר?) אך לשמחתי לא עברתי את הקורס מיון וכך נמנעה ממני הזוועה הזו, שכן אני ומקצוע ריאלי - ממש אבל ממש לא הולכים ביחד.

אחרי שהבנתי שלמנהל עסקים לא אוכל להתקבל (לפחות לא במוסד האקדמי בו רציתי ללמוד) עלתה האופציה  ללמוד תקשורת. לא היה לי מושג מה כולל התואר (חשבתי כמו רוב האנשים שתקשורת = להיות כתב בעיתון/בטלוויזיה) ולכן הייתי קצת סקפטית, אבל אפשר לומר שבגדול אני שמחה על ההחלטה. מדובר בתואר די כללי, אני לא יוצאת עם מקצוע (כמו ראיית חשבון) אבל התואר כן הרחיב את אופקיי וחשף אותי למתרחש בעולם (הבלוג הזה הוא גם תוצר של התואר- אז כבר יצא ממנו משהו טוב).

הסיבה שאני כותבת את הפוסט הזה היא כי אני חייבת להתחיל ולעמת את עצמי עם המציאות ולכתוב על זה עוזר לי לעשות זאת. החלום הכי הכי גדול שלי הוא לשלב את האהבה הגדולה שלי לאופנה ולכתיבה ביחד בתוך פלטפורמה אינטרנטית מסוימת, וככה אני אתן לכל הצדדים שבי להתבטא. כמו כן, מכיוון שלעצמי אני לא נותנת "להתפרע" מבחינת לבוש, חלום נוסף הוא להיות סטייליסטית ולתת לכל הצד ה"משוגע" יותר שבי לצאת החוצה, אם לא בי אז לפחות באנשים אחרים. תמיד כשאני עוברת ליד בנייני משרדים אני מדמיינת את כל האנשים החשובים יותר והחשובים פחות בפנים, מדמיינת מה הם לובשים וחולמת שיום אחד אני אתהלך במסדרונות של אחד הבניינים האלו בלבוש מחויט (חצאית+ג'קט+גרביון+נעלי עקב) ואעבוד בעבודת חלומותיי. אמן.

אגב,חלום קטן נוסף שאני מקווה שאולי יצא לי להגשים אחרי התואר הוא להיות דיילת. שילוב של טיול בעולם + לבוש שיקי = מה צריך יותר מזה? :)

יאללה, לחיי 2012 ומקווה שבעוד שנה אגלה כבר מה נועדתי לעשות כשאהיה גדולה :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

חייבת להודות שזו הייתה חוויה מאוד מעניינת, אבל מה שהכי מגניב הוא שאיך שסיימתי לקרוא את הפוסט נמרח על פניי חיוך ענק. למה זה? ובכן, בשנתיים שעברו מאז כתיבת הפוסט אפשר לומר שהתחלתי לחיות באמת ולעשות מה שמהנה וטוב עבורי. אני זוכרת בדיוק את היום בו נכתב הפוסט הזה ובמשך תקופה ארוכה באמת לא היה לי מושג מה אני רוצה לעשות לאחר התואר, אבל מבלי שאתכוון במהלך התואר התחלתי לעבוד כעורכת תוכן באתר מוביל ואחרי שנה + הבנתי כי הגיע הזמן להגשים את החלום האמיתי שלו, שהוא כתיבה בבלוג ופתיחת חנות ווירטואלית. כבר חצי שנה שאני 80% עצמאית וזו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיי.

כעת אני משלבת את כל התחומים האהובים עליי - אופנה, כתיבה, ושימוש בידע והניסיון שרכשתי לאורך השנים בתור פרילאנסרית. ברגע שהחלטתי ללכת עם הלב, לא להקשיב לסביבה, להתעלם מכל הנורמות החברתיות, לסמוך ולהאמין בעצמי, התחלתי לחיות באמת ולחוות סיפוק אמיתי מהצלחות קטנות כגדולות. הפוסט הזה לא נכתב כמובן כדי להתרברב, אלא כדי לשתף אתכם בסיפור הקטן שלי. למדתי כי הזדמנויות שוות מגיעות למי שלא מחפש אותן והכי חשוב לא לפעול בפזיזות ובלחץ, כי בסוף הכל מסתדר ושיגיע הרגע שלכם לעשות משהו מסוים - אתם תדעו. 


ובנימה זו, כבר ביקרתם בחנות שלי היום?


נ.ב.

לגבי החלום להיות דיילת? ממש ממש לא. מעדיפה להיות נוסעת :)


CHIC & LOVE

הילה

2 comments:

  1. שמחה שמצאת את פינת האושר שלך בעולם!
    מאחלת לך עןד הרבה הצלחות קטנות וגדולות
    את מקסימה וכיף לקרוא פה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! מקווה להמשיך ולעשות את מה שאני אוהבת. תודה שאת מחממת לי את הלב כל פעם מחדש.

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)