7.8.2013

25th Birthday :)




יום הולדת מזכיר לי ימים כמו הסילבסטר, יום האהבה, יום העצמאות ויום כיפור בגלל "הצורך" לעשות פעולה כלשהי שמצופה ממך לעשות בגלל תכתיבי החברה. במקרה של יום הולדת, מדובר אמנם בדברים שמחים ומגניבים, אבל כל שנה שמגיע היום הזה אני תוהה עם עצמי.. למה צריך יום מיוחד בשביל לחגוג, לשמוח ולהרגיש נאהב על ידי הסביבה ואי אפשר לחגוג כל יום כאילו יש לך יום הולדת? :)
טוב, אחרי שהיינו מעט פילוסופיים/חופרים, בואו נעבור לתכלס ולדברים הכן חיוביים שאני אוהבת ביום הולדת. מגיל צעיר, ימים לפני היום הולדת התרגשות רבה מילאה אותי ואני מתקשה להירדם בלילות. נוהל קבוע בימי ההולדת שלי בשנים האחרונות היה לשלב בצורה כזו או אחרת שופינג ואילו השנה, למרות שנסעתי להסתובב ברחובות תל אביב - לא קניתי כלום. כלומר, אם פרוזן יוגורט וקולה לא נחשבים כ"שופינג". יתכן והסיבה לכך היא מכיוון וגררתי יחד איתי את הבן זוג, שכפי שאתם יכולים לנחש - לא חובב קניות, אבל נדמה לי שזה פשוט נבע מכך שאני לא צריכה שום דבר כרגע מכיוון שכל פעם ששאל אותי מה אני צריכה - לא ידעתי מה לענות לו. כנראה שפשוט התבגרתי, בכל זאת.. 25.
אז למקרה שמעניין אתכם  איך חגגתי את 24 השעות של יום הולדתי , להלן סדר ההתרחשויות; בחצות של אותו היום, קיבלתי מבן זוגי המקסים את המתנה הכל כך יפה ומיוחדת שאני לא לא מצליחה להוריד ממנה את העיניים. 

Birthdays celebrations are not for everyone, but I guess i'm one of the people who do love it and enjoy all the attention around you. The thing I thought about a lot during this birthday is why do we need a special day to celebrate and enjoy our lives? Isn't the idea to enjoy everyday as if it's your birthday? Well, of course it does, and I decided I at least give it a try. Now, let's move on to the less philosophic stuff and much more fun - How I celebarted my birthday. Well, at 00:00 +- my boyfriend gave me an amazing gift which makes me feel super special and chic. 

Princess Diana's Ring 

אם זה לא מספיק - יש גם עגילים :))
And if the ring is not enough - I have matching earrings




 בערב יום ההולדת החלטתי ללבוש את החצאית מקסי החדשה של "Cherokee" שקניתי .. הקשיבו טוב - בשופרסל, בעשרים וחמישה שקלים בלבד. 


On the birthday eve I decided to wear my new skirt that I bought from "Cherokee" for 25 shekels which is something like 7$!

בחרנו לחגוג בדרך הכי אותנטית שיש עם המאכל האהוב עלי - פיצה דומינוס ורביצה מול הטלוויזיה. ולקינוח אכלנו ביצי קינדר (אמיתיות אבל!" שהבן זוג היקר הביא לי גם כן לכבוד יום ההולדת :)

On 01:00 AM I decided that the best way to celebrate is with Pizza, and for dessert - Kinder surprise!!! (we don't have it in Israel so my boyfriend brought me some from Greece :) 


ביום ההולדת עצמו כאמור הלכנו להסתובב קצת בתל אביב, אך בשל החום הכבד מצאנו את עצמנו נעים מהדיזינגוף סנטר, לפינה מוצלת לאכול גלידה, לנוח קצת בפארק הכלבים ולבסוף ליהנות עוד קצת מהמזגן בבית קפה. 
On the birthday itself, My boyfriend and I went to Tel Aviv main streets, but because of the hot hot weather we found ourselves moving from coffee house to an ice cream shop and than to a breezy park. 



 וכשחזרתי הביתה חיכתה לי הפתעה נעימה בחדר מאחותי והאחיינים :)
When I got home a nice surprise was waiting for me in my room from my sister and nephews :)




אמנם החגיגות עדיין לא נגמרו אבל אין ספק שהבנתי שלא באמת צריך הרבה בשביל שיהיה לך יום הולדת שמח, כייפי וחוייתי. 







4 תגובות:

  1. סוף סוף אנחנו זוכים לראות אותך:-)
    שמחה שהיה לך כיף!

    אכן טבעת ועגילים מעלפים, מסוג הדברים היקרים שאנחנו לא מרשים לעצמנו לקנות.
    תתחדשי על הכל!

    אגב מאיפה הכובע בתמונה האחרונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, היה לי די מוזר פתאום לעשות פוסט אישי יחסית :) התגעגעתי.

      תודה רבה!
      הכובע מטופ טן, שנה שעברה. מה שמזכיר לי שלעולם לא חבשתי אותו :)

      מחק
  2. מזל טוב! נראה שחגגת יופי :)
    הטבעת ממש יפה, תתחדשי! ואפשר לשאול מאיפה היא?
    _____________________________________________
    http://fashiondesignandme.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הטבעת נקנתה במסילת הישרים בשכונת התקווה :)

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)