18.6.2013

Sale, Sale, Sale!


חברה טובה ואני החלטנו להיפגש בעזריאלי למטרות שאני לא צריכה לציין באמת את שמן. החלטתי לנסוע ברכבת, שכן מדובר בפתרון הכי אידיאלי, ידידותי לסביבה ומשתלם. 

Yesterday I met my friend at "Azrieli" mall center in Tel Aviv. I decided to take the train there because it's only 15 min' drive and it's way more Eco friendly and ideal.


הגעתי מעט לפני חברה שלי (רבע שעה נסיעה ברכבת, תענוג), ולכן הסתובבתי בינתיים בחנויות הפחות "שוות" על מנת לשמור את כל העניין לרגע שהחברה תבוא ונסתובב יחד. איך שהעברתי את כרטיס הרכבת ונפתחו דלתות הקניון, נזכרתי בפרסומת שראיתי בטלוויזיה שמדובר בשלושה ימים של "סיילים מטורפים" בקניוני עזריאלי. ובכן, התגובה הראשונית הייתה שוק קל שכן אני לא סובלת מקומות המוניים (עזריאלי באופן קבוע די המוני) אך מהר מאוד הבנתי כי מדובר בהזדמנות די משתלמת. 

While I was waiting for my friend I decided to enter all the less "attractive" stores and keep the "good" ones for my friend. The minute I entered the mall I noticed that there are huge sales there for just three days. The first reaction was shock, but than I started to enjoy it.






אני חייבת להודות שאני ממש לא בכושר כמו שהייתי בגיל עשרים, ואחרי שעתיים על הרגליים הגב שלי לא עמד בזה יותר והייתי חייבת לעשות הפסקה של שעה לפחות. לצערי, לא בכל החנויות חושבים עלינו, ולא מציבים כסאות, מה שמהווה בעיניי פספוס של החנויות שכן זה בוודאות יגביר את אחוזי הקנייה אם המלווים של הקונים ישבו בנחת ויתנו להם להסתובב בחנות כאוות נפשם. בסיום הסיבוב בקניון חזרתי די מרוצה, ואם זה לא מספיק - חיקו לי בבית כחמש מעטפות שלא ידעתי על קיומן. תענוג.

Each time I go shopping I realize that i'm not in shape like I used to be when I was twenty. After two hours on my legs, my back was killing my and I had to take a break for at least an hour. In Israel, not all stores have chairs for shopper's companions, and I think it's a shame because it'll only increase their sales. As if the shopping I did wasn't sucessful enough, when I got home five packaged were waiting for me :)


אם אתם מעוניינים שאפרסם לינק לרכישת הפריטים, כיתבו תגובה בדף הפייסבוק של הבלוג. תודה!






Aliexpress





Aliexpress



Aliexpress

Forever 21



בעבר רכשתי תיק קנבס עם ציור של "הרמז" עליו, וממש ממש אהבתי אותו אבל הוא התלכלך בצורה שכבר לא היה מה לעשות איתו, ולא ברור למה אבל החלטתי לכבס אותו וזה גמר אותו סופית.


Two years ago I purchased a canvas bag with "Hermes" print on it, and I absolutely loved it. After a while it got really dirty and I put it into the washing machine and it was is end.   


הפוסט המלא מלפני שנתיים
ולכן, שמחתי מאוד כשנתקלתי בתיק הבא ברשת TOP TEN בשלושים (!) שקלים בלבד. אמנם לא מדובר בדגם זהה לזה שהיה לי, אבל עדיין ה"קטע" אותו הדבר, שכן מדובר בציור על תיק. 


Yesterday I was super excited when I noticed this bag in "TOPTEN" for just 30 Shekels! (Less than 10$). Even though it's not the same bag, it's still is the same "Idea" - Hermes print on a bag.




Love these bracelets! - eBay
ההתמכרות החדשה שלי - שמלות מקסי
My newest addiction - Maxi dresses

Forever 21




Chic & Love
Hila 





4 תגובות:

  1. שמלות יפייפיות, תתחדשי!
    עשית לי חשק לקפוץ לעזריאלי

    אגב הזמנתי את התיק המושלם שלך מאלי אקספרס
    פעם ראשונה שאני מזמינה משם, לא אוהבת לחכות חודשים להזמנות מסין:-/ מקווה שיגיע מהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! ממליצה לך לקפוץ ביומיים הקרובים לפני תחילת החופש הגדול :)
      ואיזה מגניב שהזמנת אותו!! תתחדשי! זה יקח בסביבות החודש אבל שווה את זה..

      מחק
  2. תתחדשי!!!!

    וכן, מגלים פתאום שהעמידות לשופינג על הרגלים פוחתת... במיוחד שמתרגלים לקניות ברשת.... בגלל שאני סופרת צעדים, אני יודעת שביום של שופינג לא צריך להוסיף הליכה בסוף היום. :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      ולגמרי, זה מרגיש כזה בזבוז לצאת מהבית בשביל בגדים :)
      עודדת אותי למגרי עם הקטע של הספורט, ידוע ששופינג זה ספורט אולימיפי :P

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)