6.4.2013

שבת בבוקר


כבר הרבה מאוד זמן שלא קמתי בשבת בבוקר כדי לעשות משהו שכולל יציאה מהבית. זה לא שאני קמה מאוחר, אני גם עובדת הרבה פעמים בשבתות, אבל השבתות שלי עוברות באמצעות בטלה רבה ומצד שני סידורים רבים בבית שהצטברו במהלך השבוע. הבוקר,יום שבת, שמתי שעון מעורר לשעה 09:30 (וכמובן שהתעוררתי לפני שהשעון צלצל)  על מנת להתארגן למפגש עם חברים בשעה 10:30 בבוקר. למה השעה המוקדמת אתם שואלים? וואלה, אין לי מושג. בכל מקרה, החלטתי ללבוש את השמלה החדשה שרכשתי השבוע ב- Forever 21 לאחר לבטים קשים. יש לי קטע כזה שאני כאילו 'מתקמצנת' על בגדים חדשים, כלומר חבל לי סתם לבזבז אותם על מאורע לא מספיק דרמטי. טיפשי ביותר, אין ספק, כי בגד לא נועד ללבישה חד פעמית וההוכחה שקנית פריט שישמש אותך רבות בעתיד אם את לובשת אותו גג - עד שבוע מיום קנייתו (תנסו - עובד תמיד!). 
במידה ושמתם לב, לאחרונה כל התמונות שלי הן עם משקפיים. תמיד היו לי משקפיי ראייה אבל ב-90% מהזמן אני עם עדשות מגע, אבל מכיוון ונגמרה לי האספקה וההזמנה שלי עדיין לא הגיעה, אני נאלצת להיות משקפופרית בימים הקרובים :)


מה לבשתי?
שמלה: Forever 21
נעליים: eBay
תיק: eBay
משקפיים: Rayban













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)