3.4.2013


בלי להרגיש כבר הגענו לחודש אפריל, מה שאומר שהקיץ כבר ממש לפנינו (ווהו! בטון ציני למדי). אף פעם לא הייתי טיפוס של בגדי ים, ים, ובאופן כללי אני לא טיפוס של קיץ. אני אוהבת אפור, קר, גשם, רוח ולהתפנק בפוך. מסיבה זו אף פעם לא הייתי מהבנות שנהנות לקנות בגדי ים ושיש להן מיליון כאלו בשבעים ואחת צבעים וגזרות שונות. אבל - השנה, החלטתי שהגיע הזמן לעשות מהפך ולשנות גישה כי אני בכל זאת מתגוררת במדינת ישראל בה 8 חודשים מהשנה יש קיץ ובלתי נמנע שמידי פעם איאלץ ללכת לים. לכן החלטתי שהגיע הזמן לחפש בגד ים והיה לי די ברור שאין מצב שאני הולכת למדוד בגדי ים ולכן פניתי למקום האהוב עליי לקניות- רשת האיטנרנט. בסופו של דבר מצאתי בגד ים שאהבתי הודות לחברה שנתקלה בו וחשבה שיתאים לי, והיא אכן קלעה בול. (תודה רותם!) 
הבגד ים שרכשתי (לא מצרפת קישור מכיוון שאינו נמצא במלאי יותר)

במקור הזמנתי את הבגד ים בצבע הורוד אך לאחר שנאמר לי כי הוא נגמר במלאי החלטתי 'להתפשר' ולקנות את הצבע השני. 


אז לאחר ההקדמה המפרכת נעבור לפואנטה:
ריכוז בגדי ים מכל הסוגים, צבעים, גזרות, מידות וברמות שיק שונות שמצאתי ברחבי הרשת. מאמינה/מקווה שתמצאו לפחות דגם אחד שימצא חן בעיניכן :)




מאיפה? eBay
כמה? 70$ = 280 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 28$ = 112 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 36$ = 144 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? eBay
כמה? 23$ = 84 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 16.50$ = 66 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? eBay
כמה? 25.50$ = 93 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 12$ = 48 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 27$ = 108 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 26$ = 104 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 40$ = 160 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 25$ = 100 שקל (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 23$ = 92 שקלים (כולל משלוח)
מאיפה? AliExpress
כמה? 22$ = 88 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 36$ = 144 שקלים (כולל משלוח)


מאיפה? AliExpress
כמה? 24$ = 96 שקלים (כולל משלוח)

מאיפה? AliExpress
כמה? 36$ = 144 שקלים
מאיפה? AliExpress
כמה? 10$ = 40 שקלים! (מציאה!)


ניסיתי ללקט בגדי ים באמת מכל הסוגים, גם כאלו שלא ממש בטעם שלי. מקווה שהצלחתם למצוא לפחות בגד ים אחד שמצא חן בעיניכם, במידה וכן אשמח לעדכון רכישות :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)