9.3.2013

אין לי מה ללבוש


מה אישה צריכה שיהיה לה בארון בשביל להרגיש תמיד שיש לה מה ללבוש? 
בכלל, האם קיים מצב כזה שאי פעם נפתח את הארון בבוקר ותוך חמש שניות נצליח להרכיב סט שיקי ומושלם ולא נתמרמר מול המראה בטענה שהארון שלנו ריק לגמרי. איך זה קורה? הרי אף פעם לא היה מצב לדעתי שלא קניתי שום דבר במשך חודש, ופעמים רבות קניתי גם 15 פריטים בחודש, אז לאן כל הבגדים האלו נעלמים? זה רק אצלי ככה או שמישהו מצליח להזדהות איתי? :)
לא מזמן חשבתי שעליתי על רעיון גאוני אבל מסתבר שכמו כל דבר טוב, מישהו כבר חשב עליו. חשבתי שחייבים לייצר איזושהי תוכנה/אפליקציה בה נוכל לראות את כל תכולת הארון שלנו (בגדים, נעליים, תכשיטים, אביזרים) ופשוט לגרור את הפריטים האחד לשני וליצור לעצמנו לוק. הרי אחת הסיבות שאנחנו מרגישות שאין לנו מה ללבוש היא כי פשוט חצי מהארון שלנו מבולגן ומתחבאים בו כל כך הרבה פריטים עם טיקט/כאלו שנלבשו פעם אחת שפשוט שכחנו מקיומם. אני גם חושבת שלא משנה כמה בגדים אקנה, תמיד יהיו מספר בגדים שאני אבחר לחרוש עליהם גם אם באופן לא מודע. אותו ג'ינס נוח ושיושב ממש טוב, המגפיים השחורות שמתאימות לכל בגד והטישרט שתמיד אני מקבלת עליה מחמאות. אני זוכרת שבשנה הראשונה בתיכון במשך חודש שלם לבשתי כל יום פריט אחר ולא העזתי לחזור על אותו בגד פעמיים. ואני תוהה, מאיפה לעזאזאל היו לי כל כך הרבה בגדים?? עם השנים קצת נרגעתי והפסקתי ל"רשום" מתי לבשתי כל בגד כדי לא לחזור על עצמי מידי שבוע, אבל לא אשקר ואומר שגם היום קצת קשה לי ללבוש את אותה החולצה גם אחרי שבועיים - שלושה. לבן זוג שלי יש את הפתרון האידיאלי  למצב הזה - הוא לובש בעיקר פריטים חלקים בצבעי בייסיק - שחור, לבן, אפור. לא משנה איזה צבע, העיקר חלק. בצורה הזו אף אחד לא יודע אם לבשת את אותו הפריט יום אחרי יום (ובכן, הם יכולים להסיק את זה אבל מצד שני הם יגידו מה, אין סיכוי שהיא לבשה את אותה החולצה בטח יש לה כמה כאלו). יש שמועה שאפילו בארון של מנכ"ל פייסבוק מר צוקרברג נמצאות בעיקר חולצות טריקו חלקות במגוון צבעים :)
בתכלס? הלוק הכי יפה מורכב מג'ינס בהיר וחולצת טריקו לבנה ובכיף הייתי מתלבשת ככה מידי יום. דרך מאוד פשוטה לעשות את הלוק שיקי ומיוחד יותר היא פשוט להתקשט בתכשיטים מגניבים ובעלי נוכחות. לא יודעת מה איתכם, אבל אני ללא ספק מאמצת את זה כי יש גבול לכמות הפעמים שאני יכולה להגיד את המשפט "אין לי בגדים"/"אין לי מה ללבוש"/"אהההה מה אני אלבש מחר??"


דוגמא אחת להמחשה מהאתר המגניב Polyvore ללוק סופר פשוט ושיק

As simple as that

3 תגובות:

  1. תופעה ידועה ובעייתית.. זה מה שגורם לארונות של כולנו להיות מפוצצים, וכל שבוע להתלונן שאין לנו מה ללבוש.

    השבמחק
  2. אני באמת לא חושבת שיש פריט בארון שלי יותר מוצלח מאשר ג'ינס..

    השבמחק
  3. נראה אותך בהריון + צריכה לבחור בגדים(:

    כשהג'ינס החרוש כבר לא עולה עלייך...
    זה המצב שלי כרגע.

    אני חורשת על טייץ שחור (שלמזלי יש לי כמה)

    ואני שמחה שהקיץ מתקרב כי שמלות כי הכי קל במצב כזה!

    אולי תרשמי פוסט לנשים בהריון?(:

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)