30.3.2013

יאללה בלגאן

בשנה האחרונה בגלל סיבות של 'זקנה נפשית' וזוגיות, המקום הכי 'סוער' אליו אני יוצאת הוא בית הקולנוע ;-) לא האמנתי שאי פעם אגיע למצב הזה מפני שבעבר תמיד נהגתי לצאת למסיבות/בארים מידי שבוע , אך כנראה שזה קורה לכולם והשמועות נכונות. בכל מקרה, לשם שינוי אתמול היה לי מאורע חגיגי שדרש ממני לצאת מהפיג'מה - מסיבת יום הולדת של ידיד טוב. הרגשתי צורך לנצל קצת את הפריטים החדשים שלאחרונה קניתי ואני חייבת להודות שהיה כיף לשם שינוי ללבוש שמלה, להתאפר, ואפילו לנעול נעליי עקב. 

התוצאות לפניכם!


שמלה: Twentyfourseven
ג'קט: MANGO
נעליים: Zara
תיק: האנגר



אלו מכם שלא עוקבים אחרי הבלוג גם בעמוד הפייסבוק שלו -
http://www.facebook.com/pages/Yep-Another-fashion-blog/103088873116672?ref=hl
 מוזמנים להצטרף ולענות על הסקר האחרון שלי בנוגע לפוסט הבא שאני רוצה לפרסם.

שיהיה המשך סוף שבוע נעים וחג סופר שמח!
שיק אנד לאב,
הילה. 

6 תגובות:

  1. רותם30/3/13

    אהבתי ממש! :) והשמלה הזו היא הכי את... מקווה שהיה כיף!

    השבמחק
  2. האמת שאני גם רק בקטע של קולנוע
    ובתי קפה חחחח
    שונאת לצאת ממסיבה מסריחה מסגריות

    אהבתי את הלוק שלך ממש
    אני בכלל מתה על טרנד שחור לבן
    נראת ממש מקסים

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. אהבתי ממש! בכללי אני אוהבת לקרוא פוסטים שלך:) לפי דעתי סרטים>מסיבה. ואין מה להתלבט בכלל
    3>

    השבמחק
  4. אהבתי את הלוק.. וכן גם אני נמצאת בשלב של "זקנה נפשית" חחח. אבל העיקר שטוה עם זה.

    השבמחק
  5. דנה31/3/13

    כולם מגיעים לשלב הזה חחח. ומה רע להשקיע גם כשיוצאים לסרט? :-) השמלה מדהימה ואת נראית נפלא!

    השבמחק
  6. את בחורה מקסימה ואני מאוד אוהבת את איך שאת מתלבשת!
    שמחה שחזרת לעדכן בתדירות.
    למרות שלא תמיד אני טורחת להגיב אני עוקבת אחרי כל פוסט וגם בפייסבוק:-)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)