2.3.2013

שיקפורים


כבר כמה שנים טובות שלא "התחפשתי התחפשתי" ואני מרגישה שהשנה פיציתי על כל השנים האבודות. לצערי בשל מגבלות זקנה קשות באופי לא יצאתי לאף מסיבה, אבל מזל שמקום העבודה המגניב שלי ארגן מסיבת תחפושות כך שהיה לי תירוץ להתחפש פעמיים.
השנה החלטתי להזמין תחפושת דרך האיטנרנט ואחרי חיפושים ארוכים מאוד מצאתי את האחת שנתפרה בדיוק בשבילי. יום ראשון שעבר היה פורים ולכן נתבקשנו להגיע למשרד מחופשים. בדרך כלל אני נוסעת לעבודה ברכבת, אבל הפעם החלטתי שיהיה קצת מפדח לנסוע מחופשת ולכן בחרתי לקחת אוטו :)


המקור:













ביום שלישי הייתה לנו מסיבת תחפושות והיינו צריכים לחשוב על רעיון לתחפושת קבוצתית. המחלקה שלנו  בחרה להתחפש ל"רשתות חברתיות" (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ווייז) ולא שהיה לנו ספק, אבל כמובן שזכינו בתחרות התחפושות! אני נבחרתי להיות הרשת החברתית Pinterest ורוני המוכשרת מהמחלקה שלי הייתה אחראית על האביזרים- הקשת עם הנעץ והשרשרת. את הבגדים אילתרתי לגמרי (חצאית טוטו, חולצה מH&M, טיץ לבן שנראה כמו ג'ינס) אבל איכשהו הכל יצא ממש טוב ביחד :)







אוף! למה לא כל יום פורים?

3 תגובות:

  1. וואו אלו התחפושות הכי מושקעות שראיתי בחיים שלי!!!

    השבמחק
  2. שתי התחפושות פשוט מושלמות, כל הכבוד לך!

    השבמחק
  3. אנונימי4/3/13

    ממש מוצלחות! נראית מהמם! :)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)