5.2.2013

One hit wonders


שבוע שעבר נסעתי לראשונה עם חברה לחנות של רוני קנטור בתל אביב. אין ספק כי החוזק הכי גדול שלה הוא הנעליים, ומצאתי את עצמי מודדת לא מעט זוגות בחנות למרות שבאתי בגישה שאין סיכוי שאני קונה משהו. החברה איתה הלכתי בורכה ביכולת לבלות זמן לא מועט בחנויות בגדים מהסיבה הפשוטה שעד שהיא לא 'מאוהבת' ושלמה עם אותו פריט, אין סיכוי שהיא קונה אותו. אני? בדיוק להפך. סביר להניח שאם לא מדובר במכנס/נעליים אצא מהחנות עם הפריט מבלי למדוד אותו ומקסימום אתאכזב קצת בבית ואעביר את הפריט בהמשך לאחותי. כמו שאמרתי, הנעליים ברוני קנטור מאוד מאוד יפות ומיוחדות, ונתקלתי לפתע בזוג שממש תפס את תשומת לבי. הזוג בתצוגה היה בדיוק במידה שלי כך שנחסך ממני אפילו לבקש את המידה המתאימה מהמוכרת. מדדתי את הנעליים והרגשתי שהן קצת לוחצות לי באצבעות, אבל אז נזכרתי שאני עם גרביים עבות. התהלכתי דקות ארוכות בחנות עם הנעליים, הורדתי אותן, נעלתי אותן שוב ושוב ולא הצלחתי להחליט אם כן או לא לקנות אותן. לבסוף החזרתי אותן למקומן ואמרתי שלא, די, אני לא צריכה עוד זוג נעלי עקב כי גם ככה אין סיכוי שאנעל אותן. בזמן שהחברה שלי המשיכה להסתכל במראה ולוודא שהפריט שרוצה לקנות אכן מושלם, מצאתי את עצמי מגניבה שוב את הנעליים שנדלקתי עליהן ומדדתי אותן. לבסוף השתכנעתי והחלטתי שאני שלמה איתן ב-90% ואמצא כבר לאן ללכת איתן. (הרעיון הראשון שעלה לי הוא שהן מתאימות לי בול לתחפושת). בכל מקרה, "to cut long story short" , הפוסט הבא עוסק בכישלונות שלי בכל הנוגע לקניית נעליים. 


מה: נעלי בובה מעוטרות ניטים
איפה נקנו: eBay
מתי נקנו: חצי שנה +
כמה פעמים ננעלו: 0
נזק: 40$





מה: נעלי עקב של Irregular Choice
איפה נקנו: שופרא
מתי נקנו: שנה +
כמה פעמים ננעלו: 1
נזק: קרוב ל-400 ש"ח





מה: סנדלי עקב 
איפה נקנו: חנות שאני לא זוכרת את שמה בקניון פתח תקווה
מתי נקנו: חצי שנה +
כמה פעמים ננעלו: 0
נזק: 200 ש"ח (נראה לי)




מה: נעלי לקה עם פפיון
איפה נקנו: eBay
מתי נקנו: חצי שנה +
כמה פעמים ננעלו: 1
נזק: 20$



מה: נעלי "בית" / מוקסינים עם ניטים
איפה נקנו: eBay
מתי נקנו: חצי שנה +
כמה פעמים ננעלו: 2
נזק: 40$


 תמונה להמחשה: 



מה: נעלי בובה
איפה נקנו: eBay
מתי נקנו: 4 חודשים 
כמה פעמים ננעלו: 1
נזק: 10$



תמונה להמחשה:




מה: סניקרס - אדידס
איפה נקנו: Asos
מתי נקנו: 4 חודשים 
כמה פעמים ננעלו: 5
נזק: 70$



תמונה להמחשה:




מעגל הכישלונות: 





והנה הנעליים המדוברות שקניתי בשבוע שעבר ברוני קנטור. מה אתן אומרים יעלה בגורלן?



8 תגובות:

  1. אנונימי5/2/13

    אחלה פוסט! משעשע ביותר. מראה שגם לטובות ביותר יש טעויות בדרך ל"שיקיות על"...
    ואחותך תשמח לקבל את ה"טעויות"... (:

    השבמחק
  2. דנה6/2/13

    היי! כיף לראות שאת מעדכנת באופן קבוע :-)
    הנעליים של Irregular Choice, המוקסינים והסניקרס ממש יפות! למה שלא תנעלי אותן?
    והנעליים מרוני קנטור מהממות בעיניי. תתחדשי

    השבמחק
  3. אהבתי את הרעיון של הפוסט - משעשע מאוד!
    כל בחורה צריכה לעשות ליסט כזה! חחחח

    מכל ה"טעויות" אהבתי דווקא את הנעלי עקב בצבע קורל מפ"ת - את חייבת לעשות בהן שימוש.
    והסניקרס עם הלבבות פשוט שלמות, 5 פעמים זה לא כזה מעט, אני מאמינה שעוד תמצאי הזדמנויות לחרוש עליהן!
    וגם הנעלים מרוני קונטור יפות ומתאימות כמעט להכל, מאמינה שתעשי בהן שימוש.

    ושאלה לגבי הג'קט בתמונה עם הסליפרס ניטים, מאיפה הוא? :-)

    השבמחק
  4. תודה על הפרגון, שמחה שאהבתן :)
    מקווה שעוד יצא לי לנעול את הנעליים, עדיין לא וויתרתי עליהן לגמרי ואני מקווה שבעתיד הקרוב יצא לי לנעול אותן וכמובן שאפרסם את זה בבלוג :)

    אמיליה הג'קט מ- H&M, נקנה העונה אבל נתקלתי בו ממש ממש במקרה באגף המציאות האחרונות.

    השבמחק
  5. אבל לא הגעת פה לקטע המעניין באמת - למה הנעליים האלו ננעלו רק פעם אחת? אני בטוחה שלכל אחת יש סיפור.

    השבמחק
  6. נעלי האדידס מדהימות.. אם הן היו 41 הייתי שמחה לקנות אותן ממך :)

    השבמחק
  7. רוב הזוגות גם לא הסגנון שלי, אולי חוץ מהבובה הפשוטות מאיביי. הרוני קנטור מקסימות! מקווה שישמשו אותך.

    השבמחק
  8. מרג'ורי, אכן לכל נעל יש סיפור שלם ולא בהכרח מעניין מאחוריה :) חלק קטנות/גדולות עלי,חלק עם עקבים שאני פשוט לא יודעת ללכת עליהם וסתם קונה כי זה יפה אבל לא נוח. זו הבעיה עם קניית נעלי באינטרנט, לפעמים מצליח.. לפעמים לא, ונעליים זה דבר שצריך למדוד כנראה ולהיות שלם איתו במאת האחוזים.

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)