28.1.2013

Chic of Darkness

מזג האוויר הקייצי אשר מלווה אותנו בימים האחרונים גרם לי לשכוח את העובדה שאנחנו כביכול נמצאים בשיאו של החורף. מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת את החורף וכמה אני מתעבת את הקיץ. לצערי, מדינת ישראל בורכה באקלים די מדברי כך שאני נאלצת לסבול רוב חודשי הקיץ. אבל מה? בגלל ההתחממות הגלובאלית, או סתם בגלל העובדה שזו מדינת ישראל, תמיד הקיץ איכשהו נדחף באמצע החורף וגורם לי לקשיי מלתחה לא פשוטים בכלל. במוצאי שבת האחרון מצאתי את עצמי נוסעת בבהלה לקניון הקרוב לבית בגלל שהרגשתי שהגעתי למצב שאין לי מה ללבוש מחר לעבודה. אכן, קטסטרופה! כרגיל, הסיבוב התברר כחסר תועלת וחזרתי הביתה רק עם טי שרט קצרה ומנומרת, פריט אשר עדיין לא ממש שימושי לתקופה הקרובה. 

מלבד לעובדה שאני אוהבת את החורף בשל מאפייניו - קור, גשם, אפרוריות, סיבה נוספת לאהבתי הגדולה לחורף היא סגנון הלבוש בו. הבעיה היחידה עם בגדי החורף בעיניי היא הצבעים המעט קודרים של הבגדים והחד גוניות - ניתן לראות שאפור, שחור ובז' - הם הצבעים המככבים בכל קולקציות החורף השונות. להלן המחשה של המתואר לעיל - פריטים אשר קניתי היום מבלי ששמתי לב ו/או ייחסתי חשיבות לצבעם. 


 שרשרת שהגיעה הבוקר הישר לתיבת הדואר שלי, כל כך אוהבת שהדוורית חוסכת לי את הביקור בדואר (שברוב המקרים הוא מייגע). ידעתי שהשרשרת אמורה להיות בעלת נוכחות, אבל לא ציפיתי שהיא תהיה מ-מ-ש בולטת למרחקים :)



קרדיגן מעוטר בפפיון - טובים השלושה מן האחד. כשאני קולטת פריט שאני יודעת שמתאים לסגנון שלי בול ושאחרוש עליו, אני מיד חוטפת אותו במגוון צבעים. 




חייבת להודות שאחת החנויות בעלות הסיילים הכי מאכזבים בעיניי היא זארה. בעצם, כל חנות בסוף עונה הופכת לסוג של שוק והבגדים הופכים לסמרטוטים וממש לא מעוררי חשק לקנייה. הבעיה עם סוף העונה בזארה בעיניי היא שגם אחרי ההנחה, המחירים לא כ-א-ל-ו זולים ומשתלמים. בכל זאת, רכשתי את הטי שרט הזו סתם כי היא הצחיקה אותי. 


בנוסף רכשתי שתי חולצות ארוכות , חלקות ומשעממות, תמיד שימושי ואף פעם לא מזיק. 




כפי שניתן לראות לא הייתי ממש מגוונת בבחירת הצבעים של הרכישות החדשות שלי, אבל נו , העיקר הפרקטיות. לא? :)


אה, ופרט מעניין לאלו מכם שמתעניינים בכמה עלה לי כל ה"תענוג" הזה:
שלושת הסוודרים - 159 שקלים (53 שקלים לאחד - האנגר)
טי שרט - 60 שקלים (זארה)
שרשרת פפיון - 10 שקלים (האנגר)
שרשרת בעלת הנוכחות - 30 שקלים אם אני לא טועה (eBay)
חולצות טריקו שחורות - 50 שקלים לשתיהן
סיכום כולל - 282 שקלים חדשים בלבד!

אכן, שווה. 


3 תגובות:

  1. פריטים חמודים, תתחדשי!
    אני אהבתי במיוחד את השרשרת, אפשר קישור?
    לגבי הצבעים שקנית, אני חולה על אפור יותר משחור, אין לי שום בעיה עם הרבה אפור במלתחה.

    ולגבי זה שאין צבעים בחנויו, אני לא יודעת איפה את מסתובבת לך, אבל אני רואה בשנים האחרונות צבעים בלי סוף, לא יודע מה חיפשת בצבעוני שלא מצאת,
    אבל באמת שלא חסר צבעים בחורף באף אחת מהחנויות שאני מסתובבת בהן, אם זה זארה והחברים, H&M, אמריקן איגל, לוצ'י ועוד.

    השבמחק
  2. תודה :)
    קישור לשרשרת - http://www.ebay.com/itm/380548761351?var=650078760256&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    לגבי הצבעים- כן, אפשר למצוא ,אבל כנראה אני נמשכת באופן אוטומטי לפריטים בצבעי הבייסביק, מתוך תפיסה שזה יותר מתאים לחורף והרבה יותר שימושי :)

    השבמחק
  3. השרשראות מקסימות. תתחדשי!

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)