26.1.2013

זה לא כל כך פשוט להיות שבלול

נהייתי שבלול. 
מה הכוונה? כמו שחילזון סוחב על עצמו את ביתו ולא יכול לעזוב אותו אחרת יהיה חשוף לתנאי טבע קשים (אך בעיקר לסיכויים מאוד גבוהים שימחץ על ידי כף רגל של בני האדם) , כך אני הפכתי בתקופה האחרונה לסוג של חילזון אשר בקושי יוצא מהבית. כלומר, לא בדיוק. אני עובדת במשרה מלאה כך שבאמצע השבוע אני כמעט ולא נמצאת בבית (שמונה בבוקר עד שמונה בערב) אך בסופי שבוע זה כבר סיפור אחר. אמנם אני מאוד מחבבת פיג'מות ונעלי בית, אבל אני חייבת לציין שאני די מתגעגעת לצורך להתלבש יפה, להתגנדר, להתייפייף ובעצם 'לדפוק הופעה'. ברור לי שהבעיה היא בי, שכן במשך השנים הקרובות - רחוקות אני אבלה את רוב חיי במסגרת של עבודה, ולכן אני צריכה ללמוד איך לנצל את הזמן בצורה טובה יותר,  ואיך לגרום לעצמי לא להיכנע לעייפות ולתשישות של השבוע וכן לעשות עם עצמי משהו בסופי שבוע, אם לא בשביל הנפש אז לפחות בשביל הבגדים המסכנים שלי שמתייבשים בארון! :)

מגיל החטיבה, לא זכור לי סוף שבוע אחד שלא יצאתי בו. במידה והיה אחד כזה, זכורה לי באסה מאוד מאוד גדולה ותחושת דיכאון כבדה, זה לא היה 'חוקי' מבחינתי להישאר בבית בשישי בערב. זכורות לי שיחות שכנוע רבות עם חברות שלי: "נווווו אל תיהי מעפנה/כבדה/משעממת בואי נצא לאנשהו!!" ובסוף כושר השכנוע שלי הכריע ואכן יצאנו לבלות. לעולם לא חשבתי שאהיה מהאנשים 'האלו', הכבדים, המשעממים, וה"מעפנים" שמעדיפים להימרח בבית עם פיצה ובירה, מאשר לצאת לפאב ולחזור עם ניחוח של סיגרית וצרידות. מאמינה שגם במקרה הזה, כמו בכל דבר בחיים, הכל הוא עניין של איזון ומינון. כנראה שחיית מסיבות כמו שהייתי בעברי כבר לא אהיה, אבל לצאת פעם, פעמיים, שלוש, בחודש (!) לאיזה פאב, נראה לי הכרחי. שוב, אם לא בשבילי, אז לפחות בשביל שיהיה לי תירוץ מספיק טוב להמשיך לקנות בגדים, לא? :)


אני שוב מזמינה אתכם לדף הפייסבוק שלי. עד כמה שאני שונאת לבקש כאלו דברים, אני מבטיחה לכם שזה רק ישתלם לכם אם תלחצו על כפתור קטנטן ולי יהיה ממש נחמד לשמוע קצת ממכם :) תודה!

וכרגיל, איך אני יכולה לפרסם פוסט מבלי לשתף אתכם באיזושהי פריט מגניב שנתקלתי בו היום?

חולצה + חצאית = שמלה מנומרת חמודה ביותר במחיר בלתי נקלט! חייבת להודות שאני די מתפתה לרכוש אותה.
11$!! (אחרי עיגול) - 44 שקלים בלבד!

לקנייה השמלה השווה ב-eBay



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)