13.1.2013

עונת התחפושות


אני לא רוצה להלחיץ אתכם או משהו, אבל מסתבר שחג פורים מתקרב אלינו בצעדים לא קטנים בכלל! :-) משום מה, תמיד נראה לי שפורים יוצא בחודש מרץ, אבל מסתבר שהשנה החג הוא לקראת סוף פברואר, בעוד חודש וחצי, מה שאומר שלאלו מביניכם שצריכים לחשוב על רעיון מקורי לתחפושת - זה הזמן. כשהייתי בבית ספר יסודי, חטיבה ואז בתיכון, תמיד פורים היה באמת יום חג, יום שהייתי ממש מתרגשת ומצפה לו. מאז שסיימתי את התיכון והתגייסתי לצבא, לצערי הריגוש שבחג מעט עבר, כנראה בגלל שאין כבר את המסגרת שמכניסה אותך לרוח החג. אני זוכרת איך יום לפני פורים בבית הספר הלכתי לקנות את הממתקים השווים ביותר למשלוח מנות (ועל הדרך גם כמה שוקולדים בשבילי) ותמיד חששתי שאקבל את המשלוח הכי עלוב או מהמוכנים שקונים בסופר. 

אבל היום, שאני כבר בת 24 וממזמן לא במסגרת שחג פורים מורגש בה, החלטתי שזו לא סיבה לא להיכנס לרוח החג ואולי לשם שינוי אחרי הרבה שנים אשקיע בתחפושת ולא סתם אזרוק עלי קשת עם קאפקייק ענקי עליה (מה שעשיתי בשנתיים האחרונות). מבלי שיש לי תוכניות קונקרטיות לחג פורים החלטתי לנצל את כוחה האדיר של רשת האינטרנט על מנת למצוא לי תחפושת מגניבה ושיקית. לאחר שבוע של חיפושים אינטנסיביים והתייעצות עם כל בן אדם בחיי, אתמול בערב לחצתי על כפתור "Buy it now" וסוף סוף הזמנתי לי תחפושת. מכיוון והזמנתי את התחפושת דרך האינטרנט החלטתי לקחת מקדם בטחון על מנת לוודא שכל החיפושים לא ירדו לטמיון ושעד החג התחפושת תגיע אליי בדואר.

לאלו מכם שרוצים להימנע מהתורים הארוכים והמייגעים בחנויות והתחפושות המעיקות והנדושות של פרה/מלאך/קאובוי , ריכזתי עבורכם כמה רעיונות לתחפושות מגניבות בעיניי.

*טיפ קטן - אם אתם מעוניינים להזמין תחפושת דרך האינטרנט, אני מציעה לכם להזדרז. אמנם רוב התחפושות מגיעות מאנגליה/ארה"ב, אבל עדיין עדיין שהתחפושת תתייבש מספר שבועות בארון מאשר שאתם תתייבשו בערב החג כי לא תהיה לכם תחפושת :)

אה, ולאלו מכם שאולי מתעניינים בתחפושת שלי, מצטערת, זה סוד :)



המספריים של אדוארד. גאוני, גאוני גאוני! 




Cookie monster



כלה בהזמנה... D:


קאפקייק 3>


לאמיצות מביניכן..תחפושת משמר המפרץ

מארי אנטואנט בגרסה מעט נועזת יותר ;-)

Little miss Naughty / Sunishine

קצת קשה לראות אבל מדובר בגורילה מקינג קונג :)



מונה ליזה, תמיד משעשע 


DUFF beer girl

קיים גם בגרסה הגברית :)

ואם כבר עסקנו בגברים, הנה עוד כמה רעיונות לתחפושות עבורכם:



לאלו מכם שלא מתביישים לעשות קצת צחוק מעצמם :)


Prince charming


מקווה שהבאתי לכם כמה רעיונות ואולי אפילו שכנעתי אתכם לרכוש אחת מהתחפושות הללו. בכל מקרה, הקישורים המצורפים פה הם במגוון מידות ומחירים ונועדו אך ורק לתת לכם רעיונות, אם אחת מהתחפושות מצאה חן בעיניכם אני ממליצה לכם לערוך סקר שוק די נרחב באיביי, על מנת לוודא שמצאתם את הפריט במחיר הנמוך ביותר.

אתם יותר ממוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי בו אני מפרסמת לינקים לפריטים שווים ברחבי הרשת, מבצעים, ובכלל זה אחלה מקום עבורי לקבל ממכם פידבק. 


שבוע טוב! :)

תגובה 1:

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)