13.12.2011

סתם כזה



הדבר היחידי שטוב בזה שאני שנה שלישית בתואר הוא המערכת היחסית קלילה שיש לי, כך שיוצא שאני לומדת שלושה ימים בלבד במשך השבוע. גם היום כמו כל יום חופש טוב נפגשתי עם אחותי ועם האחיינית המושי מושלמת שלי וקפצנו בין לבין לחפש לי בושם בקניון שעבדתי בו עד לא מזמן - ארנה. אויש, כמה שזה היה נורא. בתקופה שעבדתי שם (שלושה חודשים) לא ביקרתי לרגע בקניון מעבר לשעות העבודה, אבל גם עכשיו כנראה שבועיים אחרי זה עוד טרי, ושיטוט בקניון הזה לא כייפי ומהנה עבורי. בכל מקרה, הבושם בו אני משתמשת הוא "Viva la juicy" (של ג'וסי קוטור) - ממליצה בחום, אבל "משום מה" כל הרשתות שמוכרות בשמים החליטו לצאת באותו המבצע - 30% על הבושם, ללא יוצא מן הכלל. איפה התחרות אני שואלת?!?! יצא שהבושם עולה 500 שקל לאחר הנחה, ועם כל הכבוד לגו'סי ועם כמה שאני אוהבת את הבושם, אני לא מתכוונת לשלם 500 שקל על נוזל ריחני, סורי :)) אז מה עשיתי? את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב. נכנסתי לאינטרנט, "טיילתי" ברחבי הרשת וחיפשתי את הבושם במחיר יותר הגיוני. בסופו של דבר מצאתי את הבושם ב-200 שקלים פחות (!), תענוג :)
בחרתי להתלבש היום הכי פשוט והכי אני - טישרט, ג'קט, ג'ינס ונעלי בובה. כמו כן, התמונות צולמו מהמצלמה החדשה, מקווה שיהיה לנו כיף ביחד :)





ג'קט פפיון: ZARA
ג'ינס: MANGO
נעליים: OASIS (לונדון)

תמונה טיפוסית :))


המשך שבוע טוב ! :)

4 תגובות:

  1. ג'קט מושלם! הוא מהעונה האחרונה?

    השבמחק
  2. תודה! :)) לא, הוא מהעונה הקודמת לדעתי

    השבמחק
  3. הג'ינס מהמם ויושב עליך ממש מושלם!!!
    הנעלים חמודות, איפה בכלל מוכרים את המותג הזה בארץ? אני נתקלת בו רק באסוס.

    ודבר אחרון התלבשת יפה כמובן:-)

    השבמחק
  4. וואו אמיליה תודה על הפרגון והמחמאות :) כיף. את הנעליים קניתי באנגליה, לצערי אין את המותג הזה בארץ.

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)