2.9.2011

Stupid & Ugly Mistakes



כידוע אני בן אדם וכיוצא מכך מותר לי לטעות , כך לפחות אומרים. ובכן.. במהלך חיי הלא כל כך ארוכים הספקתי לעשות לא מעט טעויות אופנה קשות עד קשות מאוד. לצערי/שמחתי אין לי את כל אותן טעויות בארון, אבל מצאתי מספר דוגמאות רעות מאוד להמחשה. הייתי מציעה להצטייד בשקית הקאה כי זה לא הולך להיות קל לצפייה :-)

אתחיל באחד הפריטים הנוראים - שמלת הנשף שלי. כמו כל נערה נורמלית רכשתי את השמלה "לערב החשוב בחיי" באתר הקסום - Ebay. אני זוכרת שהזמנתי אותה מאוסטרליה הרחוקה והייתי בלחץ שהיא לא תגיע עד היום הכה מרגש. באופן לא ברור, ממש ממש אהבתי אותה, והרגשתי טריליון ביליון דולר באותו הערב. אם לא מספיק שהשמלה הייתה ענקית עלי ושקופה לגמרי , אחותי היקרה הייתה אחראית על האיפור, ופינקה אותי בצללית לבנה מזוויעה. בקיצור, שיקית לא הייתי. 





בהתחלה תכננתי רק לצלם את הפריטים אבל אז החלטתי שיהיה הרבה יותר משעשע (לי ולכם) אם פשוט אמדוד אותם ואעשה קצת פוזות למצלמה.





מה. מה חשבתי לעצמי.


אעבור לפריט הבא -אוברול / שמלת מיני ג'ינס מ-TOPSHOP שנרכש אי שם בתקופת התיכון. מדובר בפריט שמיד התאהבתי בו (?!?!?!) ושוב אין לי מושג למה. 
צירפתי ללוק פריט נוסף שאין לי מושג מדוע ולמה נמצא בארון שלי והן נעלי פלטפורמה של Tommy Hilfiger שהתחננתי לאבא שלי שיקנה לי אותם ורק אחרי שכנועים רבים מאוד הצלחתי לשכנע אותו. אני חושבת שנעלתי אותן פעם אחת. 







הלאה. לפני שנתיים הייתי ב"טיול אחרי צבא" באי הבריטי, וכמובן שבין השאר בלונדון. לפני שנסעתי הייתי בקורס הכנה ללימודים, ויום אחד באה מישהי עם שמלה שפשוט התאהבתי בה. בעודי מטיילת באוקספורד סטריט נדהמתי לראות את אותה השמלה בכל חור אפשרי. כמובן שרכשתי אותה מבלי לחשוב פעמיים אך מעולם לא באמת לבשתי אותה.. 


אז ככה אראה כשאהיה בהריון! מגניב. 


כשאחי ואחותי התחתנו חוש "השיק" שלי לא היה מספיק מפותח מסתבר, מה שגרם לי לרכוש שמלות מזוויעות, שכמובן שמבחינתי הן היו שיא המודה!


עכשיו כשאני בת 23 אני נראית מחופשת ובת 45 בשמלה הזו. מדובר בכיעור חסר צורה. ואם זה לא מספיק....

תקלטו את הגב! מה נראה לי?! מה לגב חשוף ולי? מה? 





לקחתי נשימה עמוקה (ממליצה גם לכם) ואמשיך לזוועה הבאה. החתונה של אחותי. כרגיל אני מתחילה את הסיבוב שלי ברזילי, ומיד איך שנכנסתי עייני קלטו שמלה שתוך שניה מדדתי , התאהבתי (???) ורכשתי. הייתי צריכה לעשות טלפון בהול לאבא שכן השמלה הייתה של המעצב יוסף ועלתה לא מעט כסף. אחרי לא מעט תחנונים.. אבא השתכנע (חבל שכך!). 


מ-ה  נ-ס-ג-ר א-י-ת-ך  י-ל-ד-ה? את נראית כמו שק תפוחי אדמה מסאטן.


אני חושבת שתמונה זו שווה מיליארד מילים ומסכמת את כל מה שהלך כאן. שוק (שוּק ו-שוֹק , מקווה שאני זוכרת משהו משיעורי לשון).




זהו זה. מדובר בפוסט מאוד מאוד מפדח, אז אני לפחות מקווה שצחקתם יחד איתי. סופשבוע מעולה והכי שיקי שיש!



6 תגובות:

  1. אנונימי2/9/11

    כל הכבוד על ה"חשיפה" מבחינתך, אבל בעיני את נראית טוב גם עם הפריטים ה"לא שיקיים" האלה. את מוזמנת לתרום לי אותם...

    השבמחק
  2. מעיין3/9/11

    מסכימה, את נראית מצויין בהכל... הלוואי עליי להראות ככה בפריטים האלה. D:

    השבמחק
  3. אין ספק שאת נראית לא רע בהם.
    אהבתי מאוד את הרעיון של הפוסט, נראה לי גם אחלה לעשות על זה שרשור בפורום אופנה.

    והנעלים של טומי יפות, תנעלי אותן!

    השבמחק
  4. רעיון מעולה לפוסט!! אהבתי ששיתפת גם ב"נפילות" שהיו לך (:

    השבמחק
  5. איזה מצחיקה את!
    השמלת נשף שלך ממש לא נוראית, היא אפילו דיי חמודה. הייתה לי תקופה ששנאתי את השמלת נשף שלי, עכשיו אני רק מצטרת שלא הוספתי לה חגורה אז.

    השבמחק
  6. אני ממש מופתעת מהתגובות , הייתי בטוחה שתזדעזעו יחד איתי ולגמרי תצחקו עלי :)))

    תודה רבה על הפרגון חח :-)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)