12.9.2011

Chic Online



מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר מחר אני חוזרת לחופש הבלתי נגמר שלי סוף כל סוף. אני כל כך מחכה שהמבחן הזה יהיה מאחורי ואוכל לצאת סוף כל סוף מהבית ולהתלבש כמו בנאדם :) כדי לרענן את מוחי מהלמידה האינסופית כמובן שאני גולשת זמן רב באתרים שונים ביניהם איביי, ונתקלתי בכמה דברים משעשעים שאשמח לשתף אתכם בהם. כמו כן, מצאתי מספר פריטים שאני מעוניינת לרכוש לעצמי אבל כפי שכבר אמרתי משהו מונע ממני לקנות אותם, אז אשמח לחוות דעתכם ואולי זה יזרז/יניע את התהליך :)




הפריט הראשון גרם לי לבידור רב במהלך הלמידה למבחן. אני לא מצליחה כל כך להבין מי תעיז לצאת עם הדבר הזה מהבית , זה אפילו לא חמוד בעיניי. 


אם בא לכם לרכוש..
Sorry, I don't Get it


אם הצבע זה מה שהפריע לכם בעין, אז יש גם בשחור :)


הפריט הבא הוא אחד הדברים החמודים שנתקלתי בהם:

Piggy Bag on Ebay

יש אותו בארבעה צבעים שונים. לא מהמם!?
אם להיות כנה - אני ממש ממש רוצה לקנות אותו, אבל קצת מפחדת שזה לא יאה לגילי המופלג :)


לאחרונה פרסמתי פוסט על נעליים שוות, וביניהן היה זוג נעלי עקב של אלכסנדר מק'קווין (באנגלית זה נשמע יותר טוב) אשר עולות כ-1200$. כמו לכל דבר טוב גם להן יצא חיקוי.. 



לרכישה

חבל שאין אותן בצבע כחול רויאל.. כי אז הייתי שוקלת ברצינות לקנות אותן למרות שבינינו.. אין שום סיכוי לצערי הרב שאהיה מסוגלת אי פעם לתפקד על עקב כזה
.



כהמשך לטרנד הגולגלות שתקף אותנו ואותי - תיק קשוח ומגניב שמסקרן אותי..


קישור למכירה




מה דעתכם על התיק - קשוח מידי או שיקי?








כעת נחזור יותר ל"נישה" שלי.. נעליים מתוקות מעוטרות פפיון שכבר זמן מה אני מתלבטת לגביהן..
קישור למכירה


בדרך כלל אני קצת חוששת להזמין נעליים באינטרנט אבל המחיר שלהן מאוד מאוד מפתה והן די מהממות בעיניי. מה דעתכם? :)




פריט שיקי נוסף בעיניי הוא השרשרת הזו מ- Etsy






ואחרונים חביבים העגילים האלו גם כן מ-ETSY








אז קדימה, אשמח לעזרתכם! מה Trash Chic ומה Tres Chic?! :)

4 תגובות:

  1. תקני את הקבים הכי גבוהים בעולם ותתאמני עליהם! זה שווה כל דקה לעומת העקבי סבתא^^

    השבמחק
  2. אני אהבתי את הנעלי סירה שהן ממש מתוקות ובאמת מתאימות לסגנון שלך אבל לא בקטע של To Die fo חוץ מזה שעם כל הכבוד למחיר, הדמי משלוח כפול 5 ככה שזה סתם מרגיז, חוץ מזה שאני שונאת להזמין פריטים מהמזרח הרחוק את ממתינה להם לפעמים חודשיים והאיכות שנויה במחלוקת.
    השרשרת ברבורים ממש מקסימה, לדעתי אותה את חייבת לרכוש.

    השבמחק
  3. אני הזמנתי נעליים מאוד מגניבות מהרשת, סיפור עצוב מאחר והן התגלו כלא-נוחות בעליל. הן נראו כלכך תמימות באיביי, אבל האימום שלהן פשוט קשה וקטלני. לא שווה לדעתי, גם אם המחיר קורץ.

    השבמחק
  4. החלטתי לוותר כרגע בהמלצתכן על קניית נעליים באינטרנט לצערי :)
    תודה על העזרה!

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)