22.9.2011

שיק'פקעס


עוד שבוע עמוס עבר עלי אבל ממש בקרוב הוא הולך להיגמר (היום בעשר בלילה ליתר דיוק). תקופת החגים שעוד שניה פה מעט מלחיצה אותי מפני שעם סופה יגמר החופש העצום שהיה לי וחוזרים ללימודים. מצד אחד אני שמחה לחזור כי זה פשוט כיף, אבל מהצד השני מאחר ואני עולה לשנה ג' עצוב לי כי לא בא לי שזה יסתיים :(
אתמול קפצתי לקצת סידורים ופשוט "זרקתי" עלי את הפריטים הכי נוחים שאפשר - טי שרט ענקית, שורטס וכפכפים. 

אני עם האחיין הבאמת מהמם שלי. 


לאחר מכן הלכתי לעבוד ולבשתי את מיטב בגדיי השחורים (הכי לא).. :-)





כידוע אנשים רבים מנצלים את הקיץ כדי לטוס ולכייף קצת בחו"ל. לי עדיין לא יצא לטוס ואני לא רואה מתי יסתדר לי לטוס לפני תחילת הלימודים בזמן הקרוב, אבל אנשים רבים שקרובים אלי טסו והחליטו לצ'פר אותי בקצת מתנות :)


חברה הייתה ב"עיר הקודש שלי" - לונדון והביאה לי את העגילים החמודים האלו:





שפתון בצורת קאפקייק :)


כמו כן אבא שלי חזר משבועיים בטיול בצרפת באיזור כפרי/אלפים וממש לא הגיע לאיזורים עירוניים בהם יש מה לקנות אבל בכל זאת מצא כמה דברים מעניינים להביא לי משווקים שונים. הוא הודה שקנה לי דברים 'סתם' כדי שיהיה לי על מה לכתוב "בפורטל" (AKA- בלוג) שלי :)


שעונים.... מעניינים :) הכוונה מקסימה אבל לצערי לא מדובר ממש בסגנון שלי. 

ארנק עור צבעוני למדי שלא נראה לי שהייתי חושבת על לקנות לעצמי אבל הוא ממש מגניב בעיניי. 

צמידי פפיון :) You can never go wrong with that. כפי שניתן לראות לא מאוד מסובך לקנות לי מתנה.. :)))

ביצי קינדר של פעם זו ה-מתנה :-)

טרנד אשר הולך לככב הרבה בקרוב הוא הכוכבים (משחק מילים כאילו..) ויתכן כי כבר נתקלתם בפריטים עם הדפס כוכבים שכן יש לא מעט כאלו. אני כמובן נשבית בקסם של כל דבר קיטשי (פפיונים,לבבות,נקודות) ולכן רכשתי שני זוגות עגילים "מכוכבים" מטופשופ. 




עוד לא יצא לי למדוד אותם.. מקווה שהם לא בולטים -הרבה- יותר מידי :)
 אמנם לא מדובר בפריט לבוש/אקססורי/נעל אבל סדינים הם דבר שתמיד כיף לקנות. הרכבתי סט לבדי (שימו לב מה ההדפס.. ) ואני מקווה שאיכשהו שזה יסתדר יפה ביחד. 







החלטתם כבר מה אתם לובשים לחג? :)
סופשבוע נעים!




נ.ב. - יתכן כי משתמע מן הכתוב/מצולם כי מדובר בנערה צעירה אך אני כבר בת עשרים ושלוש ;-)

2 comments:

  1. אנונימי20/10/11

    הכיסוי לאייפון מקסים ! (: אשמח אם תוכלי לומר מאיפה ?
    *וגם התלבושת השחורה שמאוד אהבתתי (עם התיק !!)

    השבמחק
  2. את מתכוונת לסגול? חברה הכינה לי אותו :)

    ומפתיע ממש שאמרת משהו חיובי על התלובשת השחורה שלי לעבודה.. חח תודה D:

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)