8.8.2011

O-M-G



הייי :)
פוסט זה איננו קצרצר, אבל אין צורך לדאוג ולברוח מאחר ואין מדובר במלא מלל אלא בעיקר תמונות :) 
השנה חגגתי את יום ההולדת בצורה די שונה מאיך שחגגתי בשנים האחרונות; בדרך כלל ביום עצמו אני מלקטת כספים ממגוון מקורות (מתנות וזה) ויוצאת עם אחותי לאחד הקניונים/תלאביב לשופינג סוער (זו השאיפה לפחות). הבעיה היא שמאז שהתחלתי לקנות באינטרנט (גיל 17) משנה לשנה ההיצע בארץ תמיד נראה לי מעפן , לא מפתה, והרבה יותר יקר. הפעם יום ההולדת יצא ביום שבת מה שמעט הקשה על השופינג ואולי טוב שכך. קפצתי לקניון ארנה בדיוק לשעה, רכשתי שמלה והתעופפתי משם. כנראה שבאמת קניתי מספיק לאחרונה ואין לי צורך כרגע במשהו ספציפי (היתכן ואני בדרך הנכונה לגמילה?). 


 השנה ללא ספק המתנות היו שיקיות למדי ולכן הגיע הזמן שאפסיק לברבר ואתן לתמונות לדבר. יצאנו לדרך.




יאי :)))


גורמט + פפיון = שלמות !! :) - המעצבת - שלי דהרי


בואו נספור ביחד כמה פריטים עם פפיונים קיבלתי: #1






מוכר לכם מאיפשהו.. ? :)) Paul's Boutique - ASOS 






טבעת מהממת של סהר לביא




חותך עוגיות בצורת לבבות :)))


תכלס, ילדת מפתח זו אני :) - בצלאל


עוד פריט שכיכב בוויש ליסט שלי :))))) 
חגורת פפיוניםRIVER ISLAND - #2




3>


הגיע הזמן שגם לי יהיה פריט עם השפם המפורסם :)))




אהמ. תסתכלו למטה.. כתוב - ORIGINAL :))))))


!!!!!!!!!!!!!!


:))))))))))))))))))


כי גם למפתחות מגיע שיק! 




צמיד מקסים לרגל/יד 




ייבוא אישי מסין! :) מכל העולם קיבלתי מתנות. 


צמיד פפיון #3
כל כך חמוד!!! 


תיק מושלם ללימודים. 
תיק פפיון #4


וזה שיש פרחים בפנים ממש לא מזיז לי.




אחותי המוכשרת הכינה לי את הלוח מודעות המושלם הזה (פפיון #5)






עד כה למתנות שקיבלתי מאנשים. כעת אעבור למתנות שהחלטתי לתת לעצמי :))




שמלה שבעיני נראית מזעזעת על הדוגמנית, אבל על הלובן שלי היא תראה נהדר :) - ASOS


ASOS




מוכר לכם? יש לי חצאית כזו בצבע חרדל ויצאתי מאוד מרוצה מהקניה אז החלטתי לרכוש אחת נוספת :) ASOS


לגמרי OMG. אהבה ממבט ראשון. טבעת לשתי אצבעות כמו שאני אוהבת  :) - ASOS


ועכשיו אעבור להפתעת המאה. שמלה זו נקנתה ברגע של חולשה או דיכאון מגיל 23 ככל הנראה. 
מתנצלת על התמונה המזעזעת, או שזה השמלה מזעזעת, תחליטו אתם. 

באמת שהיא יפה על הגוף. מקווה שיהיה לי אומץ ללבוש אותה אי פעם. MISS SELFRIDGE 



וואוו, זה היה מתיש. 
כעת אומר המון המון המון תודה לכל אלו שחגגו איתי והביאו לי את המתנות השוות האלו. 
יום טוב! :)

8 תגובות:

  1. קודם כל מזל טוב!! 3>

    דבר שני, באמת שכל המתנות שלך מהממות. אני חושקת לעצמי את ממ... הכל!
    יש מצב שאת מצרפת גם לינקים לכל הרכישות שלך מASOS? השמלה הכחולה פשוט יותר מידי מהממת!

    מחכה כבר לראות תמונות שלך לובשת את המתנות :)

    השבמחק
  2. זו הייתי אני שם למעלה :X

    השבמחק
  3. תודה לך!! ^^

    וגם אני די התאהבתי בכחולה, כשתראי את המחיר שלה בכלל תתעלפי :)
    כל הפריטים שקניתי במחירים ממש שווים עכשיו, כרגיל אני יוצאת מופסדת :(

    http://www.asos.com//Asos/Asos-Dress-With-Scallop-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1536343

    http://www.asos.com//Vero-Moda/Vero-Moda-Polka-Dot-Frill-Sleeve-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1596239

    http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Belted-Double-Layer-Mini-Skirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1611078

    http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Triple-Finger-OMG-Ring/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1725775

    תתחדשי :)

    השבמחק
  4. אנונימי12/8/11

    אומייאגד
    השרשרת שפם מדהימה לחלוטין!
    מהיכן היא?

    מזל טוב, אני האמת קוראת אדוקה וחשאית אבל הייתי חייבת לאחל לך מזל טוב ולהגיד לך שאת פשוט מלאה בשיק הורס (:

    השבמחק
  5. איזה כיף לשמוע! תודה לך חמודה :))

    השרשרת מאיביי, הנה הכתובת שמופיעה על הקופסא:
    www.sundaygirlaccessories.co.uk

    שוב תודה :)

    השבמחק
  6. אנונימי12/8/11

    דבר ראשון מזל טוב :)
    דבר שני, איך את יודעת איזה מידה להזמין מאסוס??

    השבמחק
  7. תודה רבה!! :)

    בארץ אני מידה 36, אז אני מזמינה מידה 8. למרות שהמידות די גדולות , כך שגם 6 לפעמים מתאים.

    השבמחק
  8. אנונימי15/8/11

    את מתכוונת ל8 אמריקאי, כלומר 38?
    ותודה על העזרה:)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)