22.8.2011

אופס?


לאחרונה רכשתי שני פריטים מחנות אהובה - Miss selfridges ואת שניהם עוד לא יצא לי ללבוש/לנעול. לפי החוק שלי - אם לא לובשים את הרכש החדש תוך יום - יומיים, כנראה שגם לעולם לא תלבש אותו... 
ובכן, אני קצת תקועה עם שני הפריטים הללו מאחר ואני מאוד אוהבת אותם אבל קשה לי לאזור את האומץ בשביל להסתובב איתם בפומבי. 
מה אתם אומרים?

Tres Chic או Trash chic? 

נעלי פלטפורמה די מטורפות שאני יכולה לגעת בזכותן בשמיים. אתמול כמעט ונעלי אותן בערב .. כמעט.....



הדפס מנומר + שרוול אחד = מה נראה לי? קניתי אותה ביום הולדתי כאקט מחאתי כנראה (מאסתי בפפיונים / לבבות וכו'), מה אני אמורה לעשות איתה?

HELP

8 תגובות:

  1. אנונימי22/8/11

    השמלה דווקא ממש מיוחדת...אני מאוד אהבתי..היא נורא מחמיאה וזה תמיד טוב "לצאת" קצת מהסגנון הרגיל:)

    השבמחק
  2. לדעתי גם העקבים וגם השמלה הן רכישות מאוד אמיצות!! כדאי לך להשוויץ בה, יש כאלה שזה יראה עליהן טראש, לך זה נורא מחמיא! בעיקר אם תוסיפי לעסק מבטא צרפתי ^_^

    השבמחק
  3. הנעליים נ-ה-ד-ר-ו-ת!!
    תשלבי אותן עם גרביים עדינות ושמלות כייפיות קיציות, זה יהיה מדהים.
    אני ממש רוצה כאלה גם...

    השמלה פחות אהבתי. :X

    השבמחק
  4. הנעליים חמודות, אבל לדעתי לא משתלבות טוב עם סקיני. צריך ג'ינס בגזרה ישרה או שמלה/חצאית.
    השמלה גם חמודה, ההדפס טיפה שונה מהבחירות הרגילות שלך אבל לא רע.

    השבמחק
  5. סתיו23/8/11

    הנעליים!!! אוחח בא לי עליהן, הן באמת מהממות ובכיף הייתי יוצאת איתן מהבית כל יום!
    השמלה באמת נועזת יותר ואם יש לך לאן לדפוק הופעה של ממש, הייתי אומרת.. לכי על זה! (החזרה לחנות לא בגדר אופציה כבר?)

    בכל אופן הנעליים מהממות נצלי אותן כראוי! (:

    השבמחק
  6. אני מודה לכולכן על התמיכה :)
    נראה לי שלגבי הנעליים אני קצת יותר 'סגורה' ובאמת חושבת שהן מגניבות. לגבי השמלה.. יש מעוניינות? :)

    השבמחק
  7. אנונימי25/8/11

    הי,
    עוקבת אחר הבלוג שלך באדיקות ואוהבת כמעט את כל הבגדים השיקים שלך.
    הפעם מחזיקה בדעת הרוב שהנעליים יפות והשמלה קצת over. אני הייתי הופכת אותה לחצאית מגניבה עם טופ סולידי.

    השבמחק
  8. איזה כיף לי , תודה :)
    וכן סביר להניח שלא באמת אעשה משהו עם השמלה הזו, תודה על הדעה הכנה.

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)