10.8.2011

מכונית - עוד אביזר אופנה?


מאז ומתמיד לאבא שלי ולי היה נושא שיחה ותחביב משותף - מכוניות. אם היום כשאני טסה אני נוטה לצלם הרבה חנויות אופנה מרשימות, בעבר צילמתי והצטלמתי עם מכוניות (בעיקר חיפושית חדשה, אוטו חלומותיי לנצח נצחים). מבחינתי כלי רכב הם בדיוק כמו תכשיט, נעל, או תיק; מדובר באביזר שמאבד מערכו מהר מידי ותו לא. גם היום אני מאוד אוהבת ומתעניינת במכוניות, וכל הזמן מתאהבת בדגם אחר וחולמת שיום אחד הוא יהיה שלי :). 

בשבוע שעבר כשהייתי בקורס קיץ במכללה נתקלתי בכתבה בוואלה שגרמה לי להתרגשות רבה ולריור קל.
מסתבר שפיאט 500 (אוטו מושלם בפני עצמו) יצא במהדורה מיוחדת בעיצוב של גוצ'י. כן. מדהים. 



הצילו, תראו את הריפוד.






את הכתבה המלאה אפשר למצוא כאן - http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F1847247




מיד היה לי ברור שאני חייבת לשתף אתכם בממצא המדהים הזה, ואז התחלתי לערוך מחקר קל ברשת ומצאתי עוד מספר שגעונות לא קטנים. 


בית עם הדפס של לואי ויטון. זה באמת , אבל באמת מכוער.




אחותי החמודה שלחה לי כתבה על המוצר המגוחך הזה:
שקית זבל של לואי ויטון, נו באמת!

http://freshome.com/2008/07/03/ultimate-ridiculousness-louis-vuitton-trash-bags/

גם חברתי שירה שלחה לי את התמונה הבאה. היא נתקלה באופנוע הזה וחשבה עלי :)





מסתבר שלא מעט שיתופי פעולה נעשו בין מותגי רכב למותגי יוקרה. 


סיטרואן במהדורת דולצ'ה & גבאנה


ורסאצה & מיני קופר

LOL

הצילו. טו אמזיינג טו בי טרו.




ובלי הרבה קשר. קיבלתי היום שתי חבילות מאסוס. קצת נאבקתי עם הטבעת (קטנה) אבל וואוו, לגמרי אומגד.




שיהיה יום טוב ושיקי כרגיל.  

4 תגובות:

  1. Kettercat10/8/11

    בתור אחת שיש לה פיאט 500 (אומנם לא של גוצ'י אבל אדומה ומדהימה בפני עצמה!) - חייבת לומר שהאוטו הזה הוא ללא ספק ה-אקססורי שלי, והכי כיף להתאים לעצמי מדי פעם אדום באאוטפיט כדי להשתלב עם הקטנטונת המקסימה ;-)

    (וגם אני בכל פעם חוזרת מחו"ל עם יותר תמונות של מכוניות מאשר תמונות שלי...)

    השבמחק
  2. הרשי לי לומר כי אני מקנאה בך עד מאוד :) אוטו מדהים!!
    גם לי יש אוטו אדום והאמת שלעולם לא חשבתי להתאים את הלבוש שלי לאוטו :)

    השבמחק
  3. אנונימי12/8/11

    הפיאט מושלמתתתתתתתתת.
    כ"כ מכוניתי העתידית (אני אסתפק גם בסתם פיאט 500 אדומה).

    השבמחק
  4. Kettercat14/8/11

    אין כזה דבר "סתם" פיאט 500 אדומה - זה ה-דבר ;-)

    ותודה תודה. מוזמנים לסיבוב עליה בהזדמנות (אבל לנקות את הנעליים קודם, כן? חחח)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)