3.8.2011

כייפי כזה



שלשום חברתי הטובה שאלה אותי האם בא לי לנסוע בספונטניות ללילה במלון כפר המכביה (שמסתבר נמצא ממש ליד רמת גן) והחלטתי שאין לי שום סיבה לא לנסוע. כבר הרבה זמן שאני רוצה ללכת לבריכה ובמלון יש חמש בריכות שונות (אין מדובר בפרסום סמוי) אז בכלל התרגשתי. לשמחתי, החדר שלנו שכן בחלק החדש של המלון והיה שיקי למדי. 





לא ברור מי צריך כזה ארון גדול בנופש ברמת גן, אבל אחלה. 

איך שהגענו הלכנו לאטרקציה המרכזית מבחינתנו - הבריכה. להזכירכם - כרגע אנחנו נמצאים בחופש הגדול. מה שאומר שהמלון + הבריכה היו מפוצצים במלא מלא משפחות עם עוד יותר מלא ילדים קטנים (מה שקצת הפריע לרוגע, אבל עדיין היה כיף). 




אחרי הבריכה כמובן נהיינו רעבות ולא היה לנו כוח לנסוע לעיר הגדולה (רמת גן/גבעתיים) אז התיישבנו במסעדה של המלון. אני כהרגלי הזמנתי פסטה ברוטב עגבניות הכי פשוט שיש. טעים זה לא היה , אבל נראה טוב. 






למחרת, אחרי החוויה הלא פשוטה בבריכת המלון החלטנו ללכת לבילוי מעט יותר פשוט ורגוע - לחוף הים. נפגשנו עם הצלע השלישית - אלונה. 




אי אפשר לשים תכשיטים בים, אז לפחות קשת! 








בתור אשכנזייה / לבקנית/ סיד כמובן שלא שרדתי את השהייה בשמש בהצלחה מרובה, ונשרפתי קשות בגב ובכתפיים. אלו הם חיי. לא נורא, שיהיה אחלה יום :)

4 תגובות:

  1. אנונימי3/8/11

    הדבר הזה שעל הראש שלך..הורס !!
    מתאים לך חבל"ז
    התגעגענו (:

    השבמחק
  2. המראה הימי שלך נהדר :)

    השבמחק
  3. את שמה קרם הגנה?
    כי גם אני לבנה כמו סיד ואני תמיד שמה קרם הגנה בחשיפה לשמש ותופסת אחלה שיזוף מבלי להישרף אפילו טיפה!!!!

    השבמחק
  4. תודה לכם :)

    וכן שמתי ברור אבל בגב ובכתפיים בקושי נמרחתי (זה קשה:) אז שם נשרפתי קשות..
    כיף לך שאת מצליחה להשתזף.. אני אהיה לבקנית לנצח.

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)