22.6.2011

לא עו"SALE"י את זה



היי :)
אתמול עשיתי את המבחן החמישי מתוך השבעה מה שאומר שהרוב הגדול כבר מאחורי , יאי! כדי לחגוג את ההישג , הלכתי עם חברתי הטובה לשופינג לכבוד יום הולדתה בקניון ג'י בכפר סבא.


יתכן כי שמתם לב כי מבצעי סוף העונה החלו לדפוק על דלתות ביתנו ולצוץ מכל פינה. שמתי לב שלאחרונה נהיה באופנה הקטע של מכירות חיסול ל"חברים בלבד". אתמול למשל חברתי קיבלה סמס מטופשופ כי משמונה בערב תתקיים מכירה סגורה לחברים בלבד. חברתי מאוד התלהבה, אני פחות כי כבר למדתי שהסיילים של טופ שופ בארץ הם ממש לא אטרקטיביים. 


כשהגיעה השעה שמונה כל הבגדים עדיין היו מסודרים באופן יחסי , אך מהר מאוד נשים מכל הגילאים תקפו את ההיצע ולקחו מכל הבא ליד. לי - זה לא עושה את זה. זה אמנם מאוד משתלם ומוזיל את המוצר בחמישים אחוז ואף יותר, אך כאילו "משהו" קורה לבגד והוא מאבד מהיופי ('הפנימי') שלו. עמוק, אני יודעת. מתנצלת על התבטאויי ה"קשות", אך המראה של ערמות בגדים זרוקים האחד על השני גורם לי להעדיף ולחסוך את הכסף.


לא הספקנו להיות בחנויות רבות שכן השעה הייתה מאוחרת אבל בכל אופן מצאתי את עצמי חוזרת נטולת שקיות (אך מאוד מרוצה) הביתה. 






Image and video hosting by TinyPic
הדבר היחידי שממש חיבבתי בטופ שופ הוא הסרט הזה. הוא מצד אחד ילדותי למדי ומצד שני מזכיר מנקה. מה דעתכם? :)
(לא רכשתי אתו שכן 70 שקלים לחתיכת בד נראה לי מעט מוגזם).




Image and video hosting by TinyPic
לבשתי:
גופיית קאפקייקס שחברה חמודה קנתה לי ליומולדת שנה שעברה
ג'ינס - מנגו כמובן
כפכפים - לקוסט

החלטתי ללכת לשם שינוי על המראה "הזרוק" וחדל לנעלי הבובה.






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic






נ.ב.
האם הבנתם את הכותרת הגאונית של הפוסט? :)
(סייל - לא עושה לי את זה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)