26.6.2011

כיף כיף כיף


ההההייי!!
היום מצב רוחי מרומם למדי בשל העובדה שסיימתי עם 6/7 מבחנים וכעת יש לי שבוע וחצי עד המבחן הבא! טירוף! כיף! אושר! אני ממש שמחה בקיצור.
מובן שיש לחגוג את המאורע לכן קבעתי עם חברה שגם לה היה מבחן היום ושתינו יצאנו מכותלי המכללה שמחות ומאושרות לעבר יעד בלתי נודע. לבסוף החלטנו ללכת לאספרסו בר שבבית מלון מנדרין ליד הים בתל אביב. אמרנו שאם לא הולכים לים אז לפחות שנשאף קצת אווירת ים. לאחר מכן עשינו את הבלתי נמנע - הלכנו לקניון (רמת אביב).. ביוזמה של חברתי, יש לומר. אני ממש לא הייתי בקטע! :)

אמרתי לה שהפעם מתרכזים בה ואני ממש לא רוצה לרכוש שום דבר, אבל שוב קרה הבלתי נמנע .......

מה לבשתי??? 




השמלה מH&M אשר כיכבה פה מספר פעמים אבל לא כי באמת לבשתי אותה. ממש שמחתי כי די התבאסתי שלבשתי אותה והרגשתי שהיא לא מחמיאה לי כל כך ואני נראית כמו ילדה בתחפושת, אך לבסוף קיבלתי חיזוקים ומחמאות כך שיצא לי מגניב :)






מתנצלת על הבלגאן ברקע :)


מה את חשה ילדה?!

נראה לי שאהפוך את זה לסימן ההיכר שלי. 





בוודאי אתם "מאוד" מסוקרנים לגבי רכישתי נכון? אז אל דאגה, מדובר בפריט בודד שהייתי מעוניינת בו בעבר ורכשתי אותו אחרי שהיה עליו 50%, הוריי. (מישהו אמר שאני לא אוהבת סיילים..? אהמ..)




זהו זה לבינתיים. שיהיה לכם יום מדהים, מקסים וכייפי!!! 

תגובה 1:

  1. אנונימי26/6/11

    וואו.שמלה יפהפיה. ממש יפה עלייך.י׳יפהפיה בעצמך! (כולל הלשון) ;) . נתנאל האחד. :)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)