3.6.2011

פסססססס...



לצערי התחילה לה רשמית תקופת המבחנים. זוהי תקופה שאני מתעבת. להיבחן ולשבת כל היום בבית וללמוד הם שני דברים שעושים לי פשוט רע ושואבים ממני את כל הכוחות. מזה מספר ימים שאני לומדת למבחן הראשון שמתקיים ביום ראשון, והחלטתי שאני חייבת קצת הפסקה. אז התלבשתי במהירות לא במיטב מלבושיי ונסעתי אל הקניון הקרוב בו יש סיכוי שאמצא פריטים שאחבב. מטרת העל שלי הייתה לקנות נעליים. השאלה היא האם סוף סוף הצלחתי במשימה או היא נשארה בגדר משימה בלתי אפשרית?




הכי פשוט והכי נוח:
חולצה TOP  - ZARA
ג'ינס - MANGO - JEANS
BIRKENSTOCK
ASOS WATCH








אז האמת שהיה סיבוב די נחמד בקניון. קניון ריק מעלה אצלי את סיכויי הקנייה וההנאה בלפחות 80%. יצא שכהרף עין רכשתי מספר פריטים ונפרדתי מכמה מאות טובות של שקלקלים. 






נעלי עקב לקה פפיון מזארה - ברור שהסיבה היחידה שרכשתי אותן היא בגלל הפפיון. הן קצת לוחצות לי כך שאני מאוד מקווה שהן יתגלו כקנייה מוצלחת ולא עוד זוג שיזרק לי בארון :(





שרשרת GOLF


שמלת פסים ממנגו. כן, עוד פסים. זה בלתי נמנע.
חיפשתי שמלת טריקו כייפית ונוחה ונראה לי שהיא עונה על הקריטריונים.


זה היה ניסיון אופטימי שכשל לנעול סוף סוף את הנעליים האלו אבל זה פשוט בלתי אפשרי!!! 
:(
יום יבוא.. יום יבוא ואוכל להוציא אתכן מהבית נעליים חמודות שלי :)




אתמול בערב הלכתי למסעדת  "רוסטיקו" ברוטשילד כדי לחגוג יומולדת לחברה טובה. לבשתי את השמלה,השרשרת ותיק הקלאץ' השחור מדורותי'ס  ואפילו קיבלתי מחמאות, יאי :)



3 תגובות:

  1. אנונימי4/6/11

    אהבתי את כל הקניות!
    והנעליים בתמונה האחרונה ממש יפות!
    מאיפה הן?

    השבמחק
  2. התמונה הראשונה בפוסט נראת כאילו נלקחה ממגזין, החולצת פסים פשוט נהדרת. :)

    השבמחק
  3. המון המון תודה לכן!! כיף לקבל מחמאות על לבוש שנראה לי כל כך סתמי :)

    את הנעלי עקב הזמנתי מאיביי לפני משהו כמו חודשיים, לא בדיוק זוכרת מאיזה חנות ספציפית. אבל - אחסוך ממך את התענוג, הן בלתי ניתנות לנעילה :)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)