1.6.2011

אכן פעמיים כי טוב



היי :)
אתמול ללימודים החלטתי להתלבש נוח אך לא "להתבטל" יותר מידי ולשכוח מהיכן אני באה ומאילו עקרונות :) לכן לבשתי את הג'ינס הקצר החדש (תכלס, כמעט לראשונה בחיי שלבשתי מכנס קצר למקום שהוא לא חוף הים/בריכה), טי שרט נוחה וכייפית מה&מ ונעלי הבובה החרושות שלי לאחרונה מגאפ. לגבי קישוטים: השעון לבבות הקבוע מאסוס, שרשרת של אמא וצמיד זהב פפיון שנראה מעט גורמטי. 




חולצה Top - H&M
מכנסיים BERSHKA - Shots
נעליים Shoes - GAP
שעון - ASOS - Watch
צמיד Bracelet Clair's 












הבחינה הראשונה שלי היא ב"מוזיקה כתקשורת" ובין השאר אני לומדת הרבה על יצירות קלאסיות וגם נאלצת להקשיב להן בריפיט. כאן נראה שנכנסתי לתפקיד המנצחת באופן די טוב :)


בערב התקיים יום הסטודנט במכללה בה אני לומדת והחלטתי שבא לי להמשיך ולהתלבש נוח כדי שאוכל להתרוצץ ולרקד כמה שבא לי. אז החלטתי לאמץ את החלק התחתון של המראה שלבשתי בבוקר: ג'ינס ונעליים (די מגעיל, הא?) ולבשתי את החולצת תותים שרכשתי השבוע מאמה. הוספתי את השעון הקבוע, הצמידים החדשים, תיק צד ויצאתי לדרכי. 


כפי שחששתי נראיתי מעט קטנה במראה הזה, לכן בכניסה ליום הסטודנט ביקשו ממנו להציג תעודה מזהה , בעוד שמרוב האנשים כמובן לא ביקשו :) הו וול, אם נגזר עלי להיראות בת 16 , אהנה מזה. 


לצערי, התמונות מהערב מאוד מטושטשות שכן צולמו במצלמה של אייפון ובעת תזוזה רבה, אך אפשר להתרשם מעט.


חולצה - אמה EMMA - TOP
מכנסיים - BERSHKA Shorts
נעליים Shoes - GAP
תיק - ולנטינו Bag - Valentino














3>

4 תגובות:

  1. אנונימי1/6/11

    קווווודם כל היי,
    הפכתי את עצמי רשמית לקוראת ומגיבה קבועה בבלוג D:
    אז תצטרכי לסבול אותי, ואת חפיירותי (:
    אז שנתחיל?..................
    התמונה הראשונה הבגדים ממש יפים,
    וכבר אמרתי שאני מאוהבת בשעון הלבבות שלך?!
    הצמייייד מושלם - יש לי כזה דומה מאוד(:
    וממש יפה לך קוקו גבוה בתמונה הראשונה תפסת את השער שלך כלפי למעלה , כדאי לך לתפוס עם גומייה ממש ממש מתאים לך D:
    והחולצה עם התותים פשוט מדהימה 0:
    זהווו(:
    ניייייפגש בפוסט הבא (חיחיחי)
    נ.ב.
    מאיייייפה את קונה את כל הצמידים היפים האלה?!

    השבמחק
  2. אנונימי1/6/11

    כדייייי שתזהי אותי (:
    -קים-

    השבמחק
  3. ראשית- את הכי חמודה בעולם. המון המון תודה לך על הכל :)

    הצמיד הזה ספציפי מברלין. נכנסתי לקטע של הצמידים די לאחרונה ורכשתי אותם מאסוס/אי ביי.

    השבמחק
  4. אנונימי1/6/11

    חחחחחחחח תודה רבה D:
    אני שמחה שלא התעצבנת על החפירות שלי (:

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)