26.5.2011

לא בבית ספרי


היי.
אני רוצה להכיר לכם את אחותי - קרן, בת 33 (עוד חודש). ביני לבין אחותי יש 10 שנים הפרש, אבל שתינו נראות הרבה הרבה פחות מגילנו. 

אחותי השווה אחרי לידה 

אחיין שלי, אחותי באמצע ואני משמאל. להמחשת הדימיון בגיל בין שתינו.



בכל אופן, לפוסט הזה יש תכלית. אחותי ילדה לפני כחודשיים ומיותר לציין שהיא כמעט וחזרה לנתונים הפיזיים שהיא הייתה לפני ההריון. אבל - מה שקרה לה היא תופעה ידועה התוקפת אמהות רבות; מאחר והן מבלות זמן רב בבית הן פשוט מפסיקות להשקיע בעצמן. איפור, שעווה ובגד שהוא לא טרנינג יוצאים מהלקסיקון.

אחותי נפלה חזק. ממישהי שכינו אותה "קרי ברדשו" היא הפכה לדבר הבא. תשפטו בעצמכם:

 מה נראה לה?????????



כמובן שלא יכולתי להישאר אדישה למראה הזה, והייתי בשוק שהיא אשכרה יצאה ככה מהבית. אז מיד הודעתי לה כי ככה היא לא יוצאת מהבית שלי, ופתחתי בפניה את ארוני.

היא הלכה לפארק לכן הייתה צריכה בגד נוח להתרוצץ איתו אז כמובן שלא הפצצנו יותר מידי. אמרתי לה - את לא נראית עכשיו מיליון דולר, 100,000 שקל ככה בכיף.





אני רוצה לפנות לכל אותן אימהות , וגם לכל אחת ואחת שהחליטה שנמאס לה להשקיע בעצמה - לא ולא!!! לא צריך לדפוק הופעה לכל מקום (למרות שזה אף פעם לא מזיק) אבל בשום פנים ואופן לא להיכנע לשגרה ולהזניח. 

קצת מסקרה, סומק וליפגלוס- ואת מושלמת.

NEVER AGAIN!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)