13.5.2011


היי לכם :)

סביר להניח שיצא לכם להסתובב בזארה לאחרונה ולראות כיצד הם מפגינים את היכולת הכי טובה שלהם - להמאיס כל דבר אפשרי. כידוע / לא ידוע לכם, עכשיו כמה שיותר צבעוני כביכול זה יותר מגניב, וזארה לא ממש מאפשרים לנו לברוח מהטרנד הזה. אני אישית מאוד אוהבת בגדים צבעוניים ו'שמחים' לכן התחברתי לטרנד, אבל למה, למה, למה, להמאיס הכל? 

בכל מקרה, אתמול נסעתי עם שתי חברות לטייל בירושלים ובתפריט היה ביקור בממילא. שיטוט בממילא הוא מושלם בשבילי, ויש בו את אווירת הקניות האופטימאלית. קניות - אבל במרחב , בחוץ, באוויר. אין את הצפיפות והלחץ של הקניון. כיף כיף כיף.

אין יותר מידי חנויות מרגשות בממילא אבל מנגו וטופשופ יש - ואני כאמור מסופקת משתי החנויות האלו. נכנסנו למנגו ואני מיד נמשכתי לטי שרט פסים צבעונית, ואז ראיתי שיש אותה במספר ווריאציות - אז כמובן שאקח את שלושתן :) דבר דומה עשיתי עם החולצות פייטים שקניתי גם כן ממנגו לפני שבועיים, ואני מרוצה מהן מאוד.




חולצות כלבבי! טי שרט במסווה של שיק קל :) הגזרה שלהן יחסית רחבה (כמובן שלקחתי L על מנת שיהיה כמה שיותר ארוכות).





היום סידרתי את הארון שלי על מנת לאמוד את מצבי פחות או יותר, ומסתבר שיש לי בגדים די שמחים, לא?






מעבר לשיטוט בממילא, עד שהגענו לירושלים כמובן שעשינו טיול קטן. נסענו למושב "כסלון" ששוכן יחסית קרוב לירושלים, נסענו דרך שבילים מדהימים, הרגיש ממש כמו חו"ל. מומלץ בחום.







 בעיית הנעליים שלי עדיין לא נפתרה.. ואני ממש אובדת עצות ולא יודעת היכן לחפש נעליים. יותר מאשמח לעזרה :)





2 comments:

  1. לגמריי מסכימה איתך לגבי זארה...
    ויש לך כל כך הרבה חולצות!!! זה מטורף לגמריי! הלוואי והייתה לי את כמות החולצות הזאת..לצערי החלק הזסה אצלי בארון קצת לוקה בחסר..

    השבמחק
  2. נראה לי שהתמונה די מטעה..מצבי בכי רע :)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)