12.12.2010

So, what did I buy in Berlin..

חלק 2

הטיול לברלין היה מושלם כמעט מכל הבחינות; אך מבחינה אחת בלבד הוא לקה בחסר וכמובן שאני מתכוונת לנושא הקניות. מובן שאין זו הסיבה בגינה נסענו לחו"ל אך כולנו יודעים/יודעות כי זהו חלק בלתי נפרד מהטיול לחלקנו/רובנו.
ברלין כמו ערים רבות אחרות באירופה מאופיינת בבתי כל - בו יוקרתיים ומטורפים. בתקופה הנוכחית הן בשל מזג האוויר המושלג והן בשל אווירת החג המתקרב כיף להיכנס אליהם, אך רק בשביל להתרשם ולהתחמם מאחר וקניות לא יצאו משם. מעבר לעובדה שלרוב מדובר במותגי יוקרה שמחירם לא מצדיקים רכישה, הכל עמוס, השפע מתברר כלא שופע בלבד אלא רק "רוח וצלצולים" די מכוערים ומיותרים. מה שכן חיבבתי הוא החנות של גוצ'י במתחם היוקרתי KA DE WE כל - בו מטורף בברלין (אם אני לא טועה הגדול ביותר באירופה, משהו כזה). נכנסו לחנות בלבוש שלא ממש גרם לי להרגיש נוח - מעיל דובי, ג'ינס בתוך מגפי דובי וכפפות אבל כל אלו לא מנעו ממני להתרשם ולסגוד ליופי :) אפילו מצאתי ארנק ורוד יפה למדי שמעבר להיותו "גוצ'י" אף היה עליו פפיון.. אכן - שילוב מנצח. אבל אם אני לא טועה מחירו היה כמעט 400 יורו כך שהחלטתי לוותר (עודני מתבאסת על כך).
בגלל מזג האוויר הקפוא (8-) אך הכייפי נאלצנו להתכנס פעמים רבות במקומות סגורות כדוגמת קניונים מאחר וברחובות בשעת הערב השהות הייתה בלתי נסבלת. כמו כן - רגליי לא שרדו את המגפיים הארורות שהבאתי עימי לכן לאחר יומיים כבר לא הייתי מסוגלת ללכת מרחקים משמעותיים כפי שבדרך כלל אני יכולה :(
אז - אחדול במילים ואגיע לעיקר. לא היה שם מה לקנות. לא קניתי "כלום" במונחים של "קניות בחו"ל. אבל בכל זאת הנה תצוגת בכורה לחלק מהפריטים שכן הצלחתי לרכוש בברלין המקסימה.


שימו לב להתאמת הצבעים המטורפת והכלל לא מתוכננת.
כל הפריטים מתאימים באופן מושלם לצבעים של הבוקסר.
- 2 אודמים בגוונים ורדרדים
- מכריי יודעים את התמכרותי הרבה ללאבלו לכן הוספתי לאוסף עוד 2 בצבעים מגניבים
- קישוט לעץ חג המולד בצורת פפיון


כבוד הצלמת החליטה שהיא רוצה לעשות צילום באווירה "מעט" פליצית



INDEED
אני מודעת לעובדה שהחולצה מעט מנצנצת אך זהו הפריט "הפייטי" הראשוני שלי ונראה לי שבגדר הנסבל

דוגמנית הבית מציגה בפניכם:
- חולצה הגובלת ב"מה זה?!" עם "שיקי"
- ג'ינס שנראה גדול/שחור/פשוט לא משהו
- מגפונים


הכי נונשלנט

ממשיכה "לחוש"


המחשת החולצה באופן מוזר

- 2 ג'קטים: האחד מתנפנף השני מעט יותר מחויט אך עם התנפנפות קלה
- T שכבשה אותי - CHICK WITH BRAINS
- 2 ג'ינסים כהים , חלקים, ונוחים

הנעליים המטורפות שרכשתי בנסיעה:
- המגפי דובי שאני מודעת לכך שנראות כמו נעלי בית/מכוערות אך מאחר ורגליי זעקו וצעקו לעזרה הייתי חייבת לרכוש משהו מעט יותר מרופד ומחמם.

כפי שניתן לראות - רכישות רבות לא היו שם; אך הרבה כיף, אוכל טעים, אווירה מהממת וחברה נהדרת - היה וזה מה שחשוב.
ובנימה זו - אפרד מכם שכן אני בדרכי לעבר הקניון בשאיפה למצוא מעט פריטים לחורף "המטורף" אשר פקד את ארצנו הקטנה.

:-)

אני רוצה להודות לחברתי הצלמת המקסימה - עדי :)

3 תגובות:

  1. אנונימי17/12/10

    ז'קטים עם 'התנפנפות קלה' זה לגמרי שיקי^^

    השבמחק
  2. אנונימי30/5/11

    יייאוווווו דברים ממש ממש מעלפים!
    אייייך את קונה את כל זה! מאיפה הכסף בא לך? מהעציים?!
    קניתי 5 חולצות ב- TNT והתרוששתי :(
    ...........................
    עד שקיבלתי דמי כיס מאמא וכסף על בייביסטר חחח..שבוזבז על...בגדים D:

    השבמחק
  3. תודה לך חמודה!
    וחח חמש חולצות זה מכובד!
    א. אני מאמינה שאת יותר צעירה ממני ב. אני "בורכתי" בגן החסכון ולמדתי לנהל את הכסף כך שיספיק לי לכמה שיותר :) לצערי עדיין לא מצאתי איפה הכסף גדל על העצים :(

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)