15.12.2010

למה לעצבן




מה ההקטע שכל טרנד אופנתי חייב תמיד להיות כל כך מאוס עד שיבוא לנו להקיא ממנו. מובן, מדובר "בטרנד", באופנה חולפת, מה ש"במודה" כמו שזקני השבט אומרים. משהו שאמור להיות המוני אבל למה צריך לגרום ליחסי איבה כלפי אותו טרנד? למה כל פריט בחנות צריך להיות מההדפס/גזרה/סגנון הזה? הסיבה שאני נשמעת זועמת היא מאחר והפפיונים, שכה קרובים לליבי ומאפיינים את רוב מלתחתי , מתחילים להימאס גם עליי! לפני שנה - שנתיים זה היה הפרחים שפקדו אותנו ונבדקו לכל דבר שרק עלה על הדעת , וכעת הפפיונים נמצאים באותו המצב. חנויות כדוגמת CALA מאופיינות בבגדים אשר מחציתם מכילים פפיון בצורה כזו או אחרת. לפני שנתיים שהתחלתי לגלות את היופי שבפפיונים הרגשתי מיוחדת, שזה משהו שמתאים לי כזה, "חמוד ושיקי", אך עכשיו זה הפך לטרנד מאוס ומבאס. מובן שאני לא מוותרת על חיבתי הרבה לפפיונים שכן אין באפשרותי לעשות זאת, לפחות לא בשלב זה, אך ללא ספק אני מצמצמת את הרכישות שלי בסגנון. (נא לא להתייחס לעובדה שרחשתי בתחילת השבוע נעלי בובה עם פפיון).


פפיון בחלון ראווה של חנות "טומי הילפיגר" בברלין
 


אפילו ארוחת הצהריים שלי היום הייתה מורכבת מפפיונים :) יתכן כי בשל עובדה זו ההשראה לכתיבה.


הטרנד המנומר נמצא כעת בסכנת הכחדה ואני מקווה שסופו אכן קרב כי אני מאסתי.
העולם מתחלק לשניים; חצי שאוהב פפיונים, חצי ששונא פפיונים. על מנת ללבוש / לענוד/ לנעול פפיון זה דורש אופי מסוים , מאחר וזה משדר משהו תמים, ילדותי ומתוק כזה. לרוב זה לא יהיה בגד חושפני וסקסי. לכן אני שמחה שיש את הבידול הזה כי זה כבר מצמצם את אחוז הלובשות פפיונים בהרבה, לעומת אוהבות המנומר והפורח למיניהן.

Bow shoes
 נעלי בובה גוצ'י עם סוג של פפיון.. גוצ'י גוצ'י אבל אני חייבת להודות שהדבר הוורוד הזה די מכוער.
Bow shoes by Hila Haimovich featuring bow shoes

Bows bows bows
בעת שהרכבתי את הסטים נזכרתי שהזמנתי השבוע גרביונים עם פפיונים מאיביי.. אופס :)

Bows bows bows by Hila Haimovich featuring crystal handbags

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)