9.12.2010

ברררלין


חלק 1 
כמו כל דבר טוב כך הסתיימה לה גם נסיעתי לברלין. החלטנו לנסוע (אני וחברה) "סתם כך" באמצע החיים , עזבנו את "הכל" (לימודים) וניסינו לברוח קצת מהשגרה הכל כך מנוונת.מובן מאליו שהיה כיף. מרגיע. שונה. קצת חופש אף פעם לא מזיק. 

התעוררנו מידי בוקר בסביבות 8:30 , התלבשנו וירדנו לארוחת בוקר מפנקת במלון - לחמנייה טרייה עם ממרח נוטלה ותה במקרה שלי. לאחר מכן התעטפנו היטב במספר שכבות , שמנו כפפות, צעיף , רכסנו המעיל וצעדנו החוצה לקור המקפיא. בהתחשב בעובדה שהמזג אוויר בישראל לא שונה מהרבה מהמזג אוויר בחודש יוני, המעבר היה מעט חד. הטמפרטורה הכי גבוהה לדעתי הייתה אפס מעלות וברוב המקרים מינוס חמש ומטה. כשנחתנו ויצאנו לעבר הרכב שהסיע אותנו למלון היה השוק הראשוני; לא חושבת שאפשר לתאר את התחושה במילים. אבל מהר מאוד התרגלתי לקור ואפילו התחלתי ליהנות ממנו. הבאסה היחידה היא שמאחר ולא היו לי נעליים מתאימות - נאלצתי לקחת מגפיים - גבוהות- שאני כה שונאת ונאלצתי לבצע "מחדל אופנתי" (בעיניי) ולנעול אותן מעל המכנס. כמה רע שהרגשתי עם המצב, אבל פשוט לא הייתה ברירה.נראה לי שהובהר לי שעשיתי 'פשע' מאחר ונראה לי שכעת אני סובלת מדלקת ברגל או מכאב חד ביותר (כבר 5 ימים) ולכן נאלצתי לרכוש נעליים חדשות בתקווה שהכאב יעבור. (מה שלא קרה..)

הצילו.. כמה טעויות בתלבושת אחת:
חום + שחור
מגף גבוה + מכנס
=
NOT CHICI

אלו המגפיים שרכשתי לאחר שרגליי לא יכלו לנשוא יותר את הכאב. מתאימות בול למזג האוויר בגרמניה. בארץ? פחות...

פיו. אני מרגישה "שהתנקתי" אחרי שהוצאתי את הטרדות שהיו על ליבי בכל הנוגע לאיך שהתלבשתי בברלין. סלחו לי..אך המזג אוויר לא הותיר הרבה ברירות. מבטיחה לא לחזור על הטעות הזו בשנית!


על מנת להתגבר על מזג האוויר המעניין נאלצנו לעצור להפסקות רענון רבות ומגוונות הן בבתי קפה ("סטארבאקס" בעיקר) והן בחנויות כלבו למיניהן. אני ממש לא מחבבת את כל החנויות העצומות הללו כדוגמת "גלארי לאפייט" ו- KA DE WE. המון קומות, המון סגנונות, הכל עולה המון כסף, אבל בסופו של דבר - הכל מעפן. 


אני חייבת לציין כי מעט התאכזבתי מכל "סצנת" הקניון בברלין. כולם הבטיחו כי מדובר בגן עדן לחובבי אופנה אך לא כך בעיניי. את רוב הקניות עשינו בשדרה המפורסמת KU DAMM שהייתה כחמש דקות הליכה ברגל מהמלון שלנו (ABBA HOTEL BERLIN - מומלץ בחום!), ובמספר מרכזי קניות נוספים שהגדול והבולט מביניהם הוא קניון ALEXA הנמצא בקרבת ALEXANDER PLATZ. 


החנויות היו סטנדרטיות לחלוטין וממש לא מאתגרות. יתכן כי בשל המזג האוויר ובשל הדרישה רוב הפריטים המוצעים למכירה הם מעילים ומגפיים - לא ממש מתאים למזג האוויר הישראלי לצערי ולכן לא התלהבתי יותר מידי. כמו כן לא נתקלתי בחנויות קטנות ופרטיות אלא בעיקר ברשתות גדולות ומאוסות כדוגמת - ZARA,MANGO,H&M,ESPRIT - לא ממש חנויות אשר גורמות להרגיש כי אתה נמצא בחו"ל ולא בקניון עזריאלי. 
מזג האוויר + רגלי הכאובה לא איפשרו לנו להתרחק מהמלון ולהגיע לרחובות קטנים ונידחים - בהם אני מאמינה שיש חנויות קצת יותר מקוריות ומגניבות. אבל נו - מילא.




מקווה שמחר / מקסימום מחרתיים אפרסם פוסט עם "כל" הרכישות שלי מהנסיעה,יחד עםרשמים מורחבים יותר בנוגע לזירה האופנתית בברלין.
עד אז - שיהיה לכם סופשבוע נעים וקריר (גשם? קטן עליי, תנו לי שלג!)


מרכז קניות בברלין ברוח חג המולד - איזה כיף









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)