9.11.2010

Take a look in my closet

פוסט זה יוקדש לתצוגת 'ראווה' של מספר פריטים נבחרים מהארון שלי. אני מתנצלת מראש על האיכות של התמונות, רובן נלקחו ממצלמה של אייפון. (המצלמה הדיגיטלית חדלה לעבוד שנייה אחרי שהתחלתי לצלם, באופן 'חריג').
אז תכלס אין יותר מידי מה להרחיב, וזה גם לא ממש מעניין, אז נתן לתמונות לעשות את שלהן.














Bow tie jacket! yay. It was love at first sight.
ZARA
ז'קט פפיון! אהבה ממבט ראשון
למרות הלעג של חברותיי, לא וויתרתי עליו ורכשתיו. 


my winter black dress
I LOVE IT. the problem is i'm the only one
I love long sleeved mini dresses. I know it looks shapeless, but it's chic so CHIC
ZARA
שמלה שגם אותה כל מי שראה קטל.. אבל אני אוהבת! שמלות מיני עם שרוול ארוך זה ה-דבר בעייני.



כמה שהתמונה עושה עוול לחצאית הזו, אין לכם מושג.
כמו כן, הקימוט - זה באשמתי, מתנצלת.
Sailor skirt - TOPSHOP
I know it looks bad.. but it's super cute

הסיבה בגינה קניתי את החצאית הזו מלכתחילה - כפתורי הלבבות
Hearts buttons - the reason i've bought this skirt


Cupcakes sweater - TOPSHOP
אגב. החרוזים שבצידי החולצה הם סגנון אישי. קניתי את הסוודר ביודעין שיש בו חור.. אז נאלצתי לאלתר שיפוץ קל!
 The beaded thing is my design.. it had a hole (I bought it this way) so I had to think of something creative.. it turned out ok


MY JUICY CLUTCH
Got  it for my birthday from my lovely friend RUTH.
I can't thank you enough.
תיק קלאטץ' גוסי קוטור שקיבלתי ליום הולדתי מחברתי היקרה - רות!
מודה לך כל כך
(LOL I wrote GUCCI couture)



את החבר הזה אתם כבר מכירים.. הגוצ'י שלי.
קניתי אותו לעצמי לכבוד יום הולדתי ה-22 :)
MY vintage GUCCI bag. Bought it to myself for my 22nd birthday

 תיק זה נרכש על ידי חברתי הטובה - אלונה אשר הייתי איתי בטיול בתל אביב וראתה כמה התלהבתי ממנו. לכן ביום הולדתי החמודה הפתיעה אותי והביאה לי אותו :)
תודה חמודה!!!
Another cool cool bag I got for my birthday from my good friend - Alona
she knew I wanted this bag so she surprised me and got it for me
THANKS


I usually don't wear tanks but the minute I saw this one I know it had to be mine
TOPSHOP




LACE VEST FROM TOPSHOP
Didn't think I'm a "vest type of person" but once again when I see something I love I purrchase it
ווסט תחרה מטופ שופ
כייפי, שימושי ונוח לגמרי!


מעיל שנראה זוועה - ZARA KIDS
אכן כן. יוצא לי לעיתים לעשות סיבוב במחלקת ילדים שם לא רק בשביל רכישות לאחיינים שלי.
זו אחת הקניות המוצלחות שלי. הצבע של המעיל הוא אדום -בורדו , ממש לא כמו מה שנראה בתמונה.
 Red (not as shown on picture ) coat from Zara kids
Zara kids is really cool and it has some great surprises occaisonally. I recommend you to take a look next time


חולצת הג'ירפות שלי - EBAY
מסתבר שג'ירפות הולכות חזק כרגע (כמעט כמו מנומר). לא ידעתי את זה כשרכשתי את החולצה.
אני מאוד מרוצה ממנה ואוהבת אותה, בעיקר כי יש לה שני פפיונים ענקיים בכפתיים :)
 Giraff top - EBAY







זו הייתה הצצה קטנה ומהירה למספר פריטים נבחרים מהארון שלי. אני שוב מתנצלת על האיכות הלא מרשימה של התמונות.
הפתעת היום שלי הייתה המספר הלא מבוטל של הפריטים מזארה שיש לי, לא היה לי מושג זה המצב.


אני מאחלת לכם שבוע טוב כייפי, ועוד שניה מגיע הסופשבוע.. מי היה מאמין. מי שאמר שהזמן עובר מהר כשנהנים ,לא מבין כלום! גם שמעפן, הזמן טס.


הילה.



This was a sneak peak to my closet. I appologize for the bad quality of the pictures, most of them were taken by my Iphone.. :(

Have a nice day and a great  week.

Hila

2 comments:

  1. אנונימי30/5/11

    חחחחח אהבתי את חולצת ה"גי'רפות"
    שבמקרה.......הם זברות חחחח D:

    השבמחק
  2. אנונימי1/6/11

    אמנמאמ..... תיק הגו'צי שלך כמה עלה?!
    ומאיייייפה?!

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)