12.11.2010

"OH MY JUICY"

ראשית,החלטתי להנעים קצת את השהות שלכם כאן, לכן מצורף קישור לשיר שנראה לי מתאים לפוסט של היום, מוזמנים.





אז, היי. אנחנו מתראים די בקביעות אני חייבת לציין. אני מקווה שאני לא נתפסת בעיניכם בתור 'פליצה משועממת וחסר כל תחומי עניין' מאחר ואני לא מתיימרת להיות כזו, ומאמינה גם שאני לא כזו. כל מה שנאמר בבלוג הזה, נאמר בהקצנה מסוימת על מנת לעורר עניין ותו לא.


ונחזור לעניינו השטחיים והמלבבים!
לפני מספר ימים באופן מפתיע הייתי עם חברה בקניון ארנה על מנת לחפש לה שמלה ליום הולדת ה23 הקרב ובא. במהלך החיפושים,הבחנתי בדבר חריג:




אתן בוודאי תוהות מה פשר הדבר נכון? ובכן, מסתבר שFACTORY 54 מוכרים עכשיו ג'וסי! יאי! ההתרגשות בקרבי הייתי בשיאה, אפשר להבין. כמובן שמיד רצנו לחנות לבדוק הסחורה, וכמובן שקצת התאכזבתי. יש תיקים, ארנקים, ואת החליפות טרנינג שכיכבו כאן בפוסט לא מזמן. הכל מהבד מגבת הזה, velour, איך שלא אומרים זאת בעברית. המחירים? קוטור. ארנק קטן ב400 שקלים, ומכנס טרנינג ב500 אם אני לא טועה. שווה? לא יודעת. מרגש? כן, די מגניב. הכל מתקשר לי לפוסטים הקודמים; אמרתי שישראל היא מעצמה אופנתית ושיש כאן הכל, אז הנה אני ממשיכה להיות מופתעת כל הזמן.


אחרי שהיה לי טיפה שמח בלב, הגנבתי את התמונה שאתם רואים כאן למעלה, ואז נהיה לי חשק לקנות משהו של ג'וסי, לכן רכשתי את הבושם VIVA LA JUICY. בושם נהדר. אחרי איזה 8 שנים שאני עם אותו הבושם (DKNY בריח קלמנטינות , הבקבוק הארוך השקוף) החלטתי שהגיע הזמן לגוון, ואני ממש מרוצה. כאשר פתחתי את הקופסא בבית, ממש התלהבתי, תראו איזו השקעה:


ניסיתי לשים את התמונה שאני צילמתי אבל זה עשה לי בעיות, לכן לקחתי תמונה רשמית יותר. אבל כך זה נראה. יש על זה פפיון! שזה לא יקנה אותי?!


ואחרי שהרחבתי רבות על כלום, הגיע הזמן להגיע למהות הפוסט הזה וללמה בכלל שמתי את השיר הזה. ובכן, היום קפצתי שוב לקניון (עזריאלי) עם אותה חברה כדי למצוא לה שמלת יומולדת שעוד לא מצאנו לה. ואכן מצאנו. (תתחדשי!). כאשר סיימנו את הטיול המרגש בקניון, הגעתי למסקנה הבאה "נמאס לי מקניונים !" אני נוסעת בעוד שלושה שבועות לברלין, ואני רוצה להגיע לשם עם רצון עז להסתובב ולרכוש מלא מלא פריטים :) , לכן הגיע הזמן להפסיק. חברתי החמודה זלזלה, אך היא לא מבינה שכאשר אני מציבה לעצמי מטרה (לא כזו מסובכת, כן) אני משיגה אותה. אז זהו, מעכשיו לא תשמעו אותי יותר מעדכנת על הקניון הזה והקניון ההוא, והפעם הבאה שתשמעו עדכונים כאלו זה יהיה אחרי שאשוב מברלין עםמלא מלא רכישות שוות :) אמן.
 
סופשבוע נעים!
הילה.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
First of all, here's a little something to make you stay here a little more pleasent. It's a song I find related to the post, so hope you'll enjoy it during your reading.





I must say that I'm preety proud of myself because I keep updating this blog very often, so yay me. Hope you like what you get. Another thing is that I know I may sound like a lousy snob or something but i'm sure you understand it's a fashion blog and it doesn't have to deal with politics or math. I'm doing it just for fun and to entertain me and you.


Ok so after we cleard that up we can get to the main part.
As i've said here before that i'm really pleased with Israel's fashion industry.  A few days ago I went to the mall in my city with a friend to find her a birthday dress. We didn't find one ,but we did find that Juicy couture is available in my CITY! yay. I was a bit dissappointed because evertying is in the velour style which I don't really like, but it's the begining of something. I was really excited so I decided to buy myself a little jucy something so i've purcashed the "Viva la juicy" perfum. LOVE IT.


Today the same friend called me and asked me if I want to join her to find a dress again. I left my homework aside, and of course I went with her, and yay we've found her a lovely dress.
When we got back home I told her that i've had enough and I think I need a rehab from malls. It's so boring and you know it. The reason I decided to do this is because in 3 weeks i'm flying to BERLIN, Germany with a friend. I don't want to get there and "throw up" when we go shopping, because I WANT to shop, a lot :)
So i've told my friend that this is it; i'm not heading to the mall for 3 "whole" weeks. It's really not that hard, yeah. I don't ask you to pat me on the back or anything, just saying :)


Anyway, i'm done for today. So have a great weekend and come back soon :)
Hila.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)