14.11.2010

?Can I blame it on the weather man

Follow my blog with bloglovin


          


 וכהרגלי החדש: לפני הכל הנה שיר נוסטלגי וכייפי.  



זו הייתה להקת BWITCHED. כמה רחוק השיר הזה מחזיר אותי. בית ספר יסודי, תקופה כיפית בה כל המוזיקה הייתה פופית שטותית כזו. ככה גרוע, ככה כיף. לשמוע את השיר הזה בפול ווליום, תענוג!

האמת שהשיר די מדכא אותי, כי הוא מדבר על הגשם שלא מפסיק לרדת, אך לצערי הרב  הגשם מסרב להתחיל לרדת בישראל. אמצע נובמבר! בכל העולם חורף קפוא גשם שלג , ורק בישראל מעל 30 מעלות , רותח כמו בשיא הקיץ באוגוסט. עובדה זו ממש מדכאת את חובבי החורף, שאני אוהדת מספר 1. זה עצוב לי . מספיק החורף שלנו קצר, אבל עכשיו הוא פשוט בלתי מורגש. :-(
כשבחוץ כל כך חם, רק לחשוב על סוודר מעביר בי גלי חום מטורפים, נו טוב, מזל שיש  גלידה Ben&Jerry's .

השנה החלטתי פשוט לוותר על רכישת מעיל. כאילו, בשביל מה? עוד יש לי 2 ג'קטים שרכשתי במהלך הקיץ שלא נלבשו, ותכלס לחורף שלנו מספיק סוודר קל. עצוב, אך אמיתי.
אני חושבת על כל רשתות האופנה "ומרחמת" עליהן. תכלס, מי פרייאר וקונה בגדי חורף? ברור שיש את האופטימיים שמחכים לחורף שיבוא ומעמיסים סוודרים, אבל רוב הציבור פיקח כבר ופשוט חוסך את הכסף לאיזה חופשת סקי באוסטריה. (או סופשבוע ארוך בברלין - כמוני. ).


לרגל החורף הקרב ובא (?) החלטתי לעשות פוסט חורפי למדי ולתאר בו את כל מאווי הכמוסים ביותר (AKA - MY WISHLIST FOR THE WINTER).

simple
פשטות - תמיד טוב, הכי טוב.
SIMPLE , YET SATISFYING
I WOULD LOVE TO GO TO COLEEGE IN THIS OUTFIT
fun autumn

הסט הזה עושה לי חום ואהבה בלב. בא לי על כל פריט שבו בנפרד, וגם אני מוכנה לשאת בתוצאות וללבוש את הכל יחד. לבוש זה מתאים בדיוק ל"חורף" הישראלי. בא לי בא לי בא לי !!! :)
This set is made for me. Everything in it, is just me. It may seem a bit too much but I actually believe it works good together. I'm willing to take the risk and wear it in the "real world'

nice jackets
SOME REALLY NICE JACKETS
השמאלי - MISS SELFRIDGES, האמת שראיתי אותו בארץ והוא נראה טוווווב גם במציאות. (בארץ הוא עולה בסביבות ה800 אם אני לא טועה, בחו"ל 80 פאונד שהם בערך 500 שקלים?)
האמצעי - NET A PORTER קצת מעל 1000$
והימני, מסתבר גם כן מחנות שאני מחבבת לא מעט - TOPSHOP, 135$ .


LEFT- MISS SELFRIDGES 80 POUNDS
MIDDLE - NET A PORTER - 1000$
RIGHT - TOPSHOP - 135$

gloves
אמנם בישראל החורף לא מצדיק שימוש בכפפות, אך אין ספק כי התחום התפתח ונהיה הרבה יותר שיקי מבעבר.
ראו כמה פפיונים! גם לכפפות זה הגיע.


Gloves are great. it's chic and hygenic at the same time




עד כאן לפוסט החורפי שלנו, אם לא במציאות , לפחות בעולם הווירטואלי מותר לי לחלום שיש חורף.






דרך אגב, אני מאוד גאה בעצמי! קראתי מדריך באינטרנט כיצד מוסיפים את הלחצן LIKE של הפייסבוק, ונראה לי שהצלחתי! אז קדימה, תפרגנו ! :)






Hello my international readers!



I used to hear that song so much back in the 90's.God how I miss these catchy pop fun songs. Each time I hear a song of the Spice girls or a nostalgic boyband I turn it loud and dance in my mind. :)
The truth is that this song makes me sad because it says "the rain goes on and on" and here it hasn't even started yet! :( 


You can't imagine how jealous i am at you. I love winter. I hate summer. It's the middle of November, and the weather here is as it's August. Instead of wearing sweaters and coats, people here are wearing short and tank tops and still sweat their asses off.
I'm waiting for my trip to Berlin so badly because it's cold and rainy there.

I love the winter and winter's clothing; It's so comfortable. The only bad thing I can say about winter clothing is that it sucks to go shopping at winter. You wear so many layers, and it's annoying to strip off all the time! BUT- I do prefer that.


This season i've decided to give up the "pleasure" of buying a coat. It's not neccessary anyway so why bother. I feel sorry for the stores here in Israel because i'm sure they lose a lot of money because of this annoying weather. I don't think someone is stupid enoguh to buy a coat when it's 35 degrees outside.


I've made some sets of items I like and wish I had. It's so difficult to order items from abroad to Israel because the taxes are really high , and not all online shops ship here.
what do you think about online shopping? do you do that often? next post i'm going to talk a lot about it, and I would be glad to hear about your opinion.


I haven't mentioned the reason for opening this blog yet. Well , first of all I love writing and fashion, so it's a great combination. The other reason I've opened a blog is because I got it has a task from college. I have to say I thank them for pushing me to do it, because for a while i've thought about this idea.


If you have any comments or complaints, please let me know!
BTW - i'm very proud of myself because i've read a manual of how to add a "like" button (like on Facebook) and I think i've succeeded so be nice and press it on :)


GOOD DAY















3 תגובות:

  1. סחתיין על הבלוג הכמעט חדש. רציתי רק להבין - האם אני בחזקת "International reader"? :-)

    השבמחק
  2. אנונימי1/6/11

    אמממ את יודעת מאיפה אני יוכלה להשיג את הצעיף הלבן עם הכוכבים השחורים?!
    או שיש לך קישור או משו?!
    אני ממש ממש אודה לך D:

    השבמחק
  3. היי :)
    האמת שאין לי מושג מהיכן הצעיף הזה.. אבל יש לי אחד דומה עם לבבות אז את מזומנת לנסות באי ביי לכתוב stars scarf וסביר שתמצאי משהו דומה

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)