26.10.2010

KITSCH IS FUN

מאז ומתמיד לא האמינו לי שאני ב"גילי". כלומר, שהייתי בת 16, חשבו שאני בת 12, כיום שאני בת 22, חושבים שאני בת 18. אני לא יודעת אם לקחת את זה כמחמאה או לא. בעוד 20 שנה אני אשמח שיחשבו שאני בת 20. אבל היום אני בגיל מגניב, צעיר ועם זאת מבוגר דיו בשביל שיקחו אותי ברצינות, לכן קצת מכעיס אותי שאני לא נראית בגילי. אני רואה ברחוב ילדות בנות 14 שנראות הרבה יותר גדולות ממני. על חלקן זה נראה טבעי יותר, על חלקן פחות, ועל חלקן זה זוועה. הייתי השבוע בקניון רמת אביב בחנות Bershka, (רשת בת של זארה – שפונה בעיקר לנערות צעירות ) ,והבחנתי שם בשתי נערות שנראו בנות 14 לכל היותר, מודדות נעלי עקב שגדולות עליהן ב3 מידות ועושות פוזות ליד המראה. כשאני הייתי בגיל הזה לא יכולתי להעלות על דעתי בכלל לנעול עקבים. היום אני מכריחה את עצמי לקנות ובאמת לנעול אותן, וזה עדיין סוג של משימה בלתי אפשרית שתמיד נגמרת בפציעה כלשהי.
בשל הסוגייה שהעלתי, אני נמצאת פעמים רבות בדילמה של 'מה ללבוש'. אני מתה על קשקושים, פפיונים, לבבות, הדפסים, דובים , קופים וכו' וכו'. במשך שנים הייתי לובשת ג'ינס וטי שרט , זה כל מה שהיה לי בארון. בשנתיים האחרונות החלטתי לנקוט בצעד דרמטי ולהפסיק ולקנות חולצות טריקו, עד כמה מגניבות שהן לא יהיו. פעמים רבות אני בוהה בארון ומייחלת לאיזה טי שרט ארוכה נוחה ומגניבה שתיפול עליי מהשמיים, אך אני לא נכנעת להתמכרות 'ההורסנית' ומחפשת בגד אחר. אם תסתכלו לי בארון, ניתן לראות בו מספר דפוסים חוזרים; נקודות ופפיונים, ביג טיים! משום מה, שני אלו מרגישים לי באמצע, מעט ילדותי, אך פרופורציונאלי. כשאני הולכת לשווקים כדוגמת הטי מרקט, או שוק הפלסטיק, אני בוהה בתכשיטים המקושקשים ; שרשראות של סוסי פוני, קאפקייקס וכמובן פפיונים. אבל אז אני עוצרת, ואומרת לעצמי; "הילה, לא. כן, זה מהמם , אבל את לא רוצה שיסתכלו עלייך ויחשבו שאת בת 12!". ובזה זה נגמר.
ואני תוהה, מה האיזון הנכון; האם התכשיטים הללו, הטי- שירטס, והתיקים של הלו – קיטי למשל, אכן מתאימים רק לנערות מתבגרות, וזמני עבר? THAT SUCKS.

Tees
שלושת החולצות למעלה הן בגדר 'איסור' מבחינתי. על אף שהן סופר מגניבות, עברתי את הגיל :(
לעומת זאת, החולצות למטה, הן סבבה לגמרי ובאיזון המושלם .(יש תורה שלמה לטי-שרטס, זה לא צחוק...:)

so nice
גם כאן מדובר באקססוריז שהם אמנם עם הדפסים מעט ילדותיים וצבעוניים, אך עם זאת מאופקים ומתאימים לכל גיל. (ולי במיוחד)

CupcakesFun
ולקינוח - קאפקייקס !!!
מה בתפריט ? כובע, צעיף וכפפות קאפקייקס - סט מושלם לחורף
נעלי בובה - לא הכי התלהבתי

פיג'מה שאני הרכבתי (החולצה לא בהכרח יועדה להיות פיג'מה. סליחה מראש למעצב).


גם את הקולאז'ים האלו עשיתי באתר Polyvore.com כמובן. מוזמנים ללחוץ על התמונה וזה יפנה אתכם ישירות לפירוט על הפריטים, ומהיכן ניתן לרכוש אותם. תתחדשו :)

המשפט 'כל דבר לא מזיק כשהוא במידה' מתאים גם במקרה הזה. תעשו מה שבראש שלכם ואם ראיתם פריט מגניב שממש הדליק אתכם? לכו על זה! אתם צעירים ויפים , וגם אנשים מבוגרים שמתלבשים ככה זה נראה לי עוד יותר מגניב. 
Kitsch Is Forever.
הילה.



If there are any worldwide readers here who want me to translate this post, i would love to, just let me know :)


תגובה 1:

  1. הדס27/10/10

    מהממת בכל גיל
    כל הכבוד על ההתמדה בבלוג!! הוא גדל בקצב מסחרר


    XOXO הדס שנמטוב

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)