25.10.2010

It's raining, Man

החורף מנסה להגיע פחות או יותר ויחד איתו החשק העז שלי לרכוש פריטים חדשים ומהנים לכבודו. אני אוהבת חורף. גשם. אפור. קר. כשירד הגשם הראשון השנה הייתי סגורה בתוך קניון רמת אביב, אבל שמעתי את הרעמים ואת הגשם מכה בחוזקה בגג השקוף של הקניון. הייתי בהיי. לא עניינו אותי הבגדים, למרות שזה קצת עשה חשק לקנות מלא מלא סוודרים ומעילים מגניבים.
הרבה אנשים שונאים את החורף;  אני שונאת את הקיץ ואת כל הנגררות שלו - שמש, ים, חום, בגדי קיץ. איכס. שלא נדבר על בגד ים, צריך פוסט שלם בשביל שאשפוך את האיבה שלי כלפיו.

מה שכן, אני שונאת עונות מעבר כי אני אף פעם לא יודעת איך להתלבש. שרוול קצר? יהיה לי קר. ארוך? אני אמות מחום. שרוול קצר וקרדיגן בתיק? זה סתם להיסחב ברור שלא יהיה בו שימוש בסופו של דבר.
זה החסרון של ישראל. החורף פה בלתי מורגש, והקיץ זוועתי ובלתי נגמר.

אדינבורו, סקוטלנד ספטמבר 2009. ככה אני אוהבת.


דאבלין, אירלנד. ספטמבר 2009.


יש צורך בהסבר? ספטמבר 2009.
הכנרת, ישראל. אוקטובר 2009.
אני לא חושבת שהאובך נובע מהמצלמה.


ולנושא אחר.
מכירים את האתר http://www.polyvore.com/?
מדובר באתר מגניב ושיקי לגמרי. הוא מכיל מאגר מטורף של פריטים - הלבשה, הנעלה, אביזרים, תכשיטים וכו' וכו' של מלא מעצבים/מותגים מכל העולם. מדובר בסוג של רשת חברתית בה ניתן להרכיב סטים של לבוש,  לרכוש אותם, (קצת בעייתי אם אתה מתגורר בישראל, נושא כואב, אכתוב עליו בוודאי בהמשך) ולשתף אותם ולקבל תגובות של גולשים אחרים.התאהבתי באתר מהשנייה הראשונה שהכרתי אותו.אני אעשה בו שימוש רב, ומידי כמה זמן אפרסם כאן את הסטים שאני מרכיבה, ואת רשימת חלומותיי, שמי יתן ויום יבוא ואסתכל עליהם לא רק במימד הווירטואלי.

כעת באווירה חורפית (ווירטואלית ובדיונית למדי) זו , כמה פריטים שלא הייתי מתנגדת לשים את ידי עליהם.
prints sweater
הדפסים, הדפסים, הדפסים. כיף כיף כיף.
Prints , prints prints. Fun fun fun.

Yay umbrellas
הראה לי איזה מטרייה יש לך אומר לך מי אתה! לא לזלזל.
Show me your umbrealla , I'll show you who you are
Some boots
מגפיים הם אמנם לא 'מיי קאפ אוף טי' אבל הצלחתי ללקט כמה זוגות שהם בגדר 'נסבל'
Boots. Not my cup of tea, but i've found some which are alright

המשך שבוע נהדר ומלא כיף.


Winter's trying to get here more or less along with my strong desire to acquire new and fun items for winter. I love winter. Rain. Gray. Cold. During the first rain this year I was closed in Ramat Aviv Mall, but I heard the thunder and rain hit hard translucent roof of the mall. I was so excited. The clothes did not interest me any more, although it did  feel like buying some nice sweaters and coats.A lot of people hate the winter; I hate summer  - sun, sea, heat, tiny clothes. Ugh. Not to mention bathing suit. It should have a whole post where I'll pour my grudge against him.
Israel is cool and everything but the weather here is so not cool.

Have you heard of the site http://www.polyvore.com/?This is  a totally chic & cool site. It contains pleny of items such as- clothing, footwear, accessories, jewelry etc etc of designers / brands from around the world. This is a kind of a social network where you can assemble sets of clothing, purchase them, and share them and get comments from other users. I fell in love on the first second I entered it. I will publish here wishlists of my dreams, and may one day I will look at them not only on the virtual dimension. Amen.
Now winter atmosphere (rather fictional virtual) that, some items that I would not mind putting my hand on them.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)